چرا تعمیر جارو برقی زانوسی خود را به ما بسپارید؟

null

تعمیر در محل

پس از تماس شما و ثبت سفارش , کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور پیدا کرده و اقدام به حل مشکل دستگاه شما میکنند….

پشتیبانی مداوم

کارشناسان مجموعه زانوسی کار بصورت پیوسته از طریق راه های ارتباطی گوناگون آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند…

پرداخت در محل

ما قبل از حضور در محل و حل مشکل دستگاه شما هیچ وجهی از شما دریافت نمیکنیم و تمامی مبلغ در محل و پس از انجام وظیفه دریافت میگردد.
تعمیر لوازم خانگی

نصب و تعمیرات جاروبرقی زانوسی در تهران

جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.
تعمیر جاروبرقی زانوسی

وضعیتی را در نظر بگیرید که مقدار زیادی آشغال های ریز و درشت از خرده های نان گرفته تا پوست تخمه، تراشه های مداد، پرز، مو و غیره روی فرش ها و زمین منزل شما در بر گرفته اند. در این میان فرشته ی نجات بخش شما چیزی نیست جز جاروبرقی. یکی از مفیدترین اختراع های بشر که کار نظافت خانه را بسیار ساده کرده و شما را از ساعت ها خم بودن و جارو دستی کشیدن نجات داده است. علاوه بر این با توجه به امکاناتی که دارد می توانید جاهایی که در دسترس نیستند اما پر از آشغال  و گرد و خاک هستند را به راحتی تمیز کنید، پرده های خود را خاک گیری کنید و کلی کارهای دیگر که بدون جاروبرقی قادر به انجام آن نیستیم. تا انتها همراه ما باشید تا با معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن، بیشتر با این وسیله کاربردی  آشنا شوید.یکی از مهم ترین موارد برای خریدن یک جاروبرقی مناسب قطعا توجه به برند تولید کننده ی آن است. چرا که برندهای مختلف دارای کیفیت های مختلف و همچنین قیمت های مختلف هستند که می بایست با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و نیز امکاناتی که از جاروبرقی که می خواهید خریداری کنید انتظار دارید نسبت به خرید دستگاه خوب و با کیفیت اقدام کنید. یکی از باکیفیت ترین برندهای موجود در بازار برند زانوسی است. این برند یک برند معتبر ایتالیایی است که از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار است. در ادامه ی این مطلب قصد داریم مختصری به معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن بپردازیم. اما در ابتدا لازم است در مورد خود برند زانوسی و تاریخچه و نحوه ی پیدایش آن کمی صحبت کنیم. سپس در مورد انتخاب یک جاروبرقی خوب صحبت می کنیم و بعد به جاروبرقی زانوسی و ایرادات رایج آن و نحوه ی تعمیر آن می پردازیم. اگر شما هم قصد خرید جاروبرقی زانوسی را دارید یا یکی از این جارو برقی ها در منزل دارید و به فکر عیب یابی و تعمیر آن هستید این مطلب را از دست ندهید چرا که می تواند کمک بزرگ به شما کند.

تاریخچه ی به وجود آمدن برند زانوسی

برند زانوسی که به لاتین به صورت Zanussi نوشته می شود یکی از معروف ترین برندها در زمینه ی تولید لوازم خانگی است. این شرکت که کار آن تولید لوازم خانگی است ایتالیایی می باشد و در سال هزار و نهصد و هشتاد و چهار بود که برندی از کشور سوئد به نام الکترولوکس امتیاز این شرکت را خریداری کرد. خود شرکت ایتالیایی زانوسی کار خود را از سال هزار و نهصد و شانزده به صورت حرفه ای آغاز کرد. تاسیس کننده  این برند آقایی به نام آنتونی زانوسی بود که کار وی تعمیر اجاق گازها بود. این شخص کار خود را از یک کارگاه کوچک در یکی از شهرهای ایتالیا به نام پوردنونه شروع کرد. در ابتدای امر کارگاه آقای زانوسی کار خود را با تولید اجاق و کوره های خانگی از سر گرفت و  بعدها کار او پیشرفت پیدا کرد. اما اوج کار برند زانوسی و شناخته شدن آن به سال هزار و نهصد و چهل و شش برمی گردد. در این زمان یکی از پسرهای آنتونیو زانوسی به نام لینو زانوسی توانست این برند را به یکی از برندهای بزرگ و صاحب نام تولید کننده ی لوازم خانگی تبدیل کند. کارخانه ی تولید لوازم خانگی زانوسی در آن زمان با به کارگیری چیزی بیشتر از سیصد کارمند نام خود را در شمار برندهای پیشگام در تولید لوازم خانگی به ثبت رساند. در سال های دهه ی شصت میلادی زانوسی در دوران فضایی خود قرار داشت و یکی از لوازم این برند در هر خانه ای قابل رویت بود و به نوعی برند زانوسی در تمام خانه های ایتالیایی ها نفوذ کرده بود. همراه ما باشید تا با معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن اطلاعات بیشتری در مورد این جاروبرقی کسب نمایید.

ادامه ی راه برند زانوسی پس از معروف شدن

پس از این که این برند تا حدود شناخته شد با توجه به نوآوری هایی که در تولید محصولات خود خصوصا محصولات اصلی این برند به خرج می دادند زانوسی توانست سهم بزرگی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد. در سال هزار و نهصد و شصت و پنج این برند موفق به تولید ماشین ظرفشویی شد که همین امر سبب پیشگام شدن در بازار این محصول یعنی ماشین ظرفشویی شد و توانست چیزی در حدود بیست و پنج درصد از سهام بازار را در کشور ایتالیا از آن خود کند.

در سال هزار و نهصد و شصت و دو بود که یکی از تولیدات این کارخانه یعنی اجاق گازی مدل هفتصد آن توانست جایزه ی طراحی به نام “d’Oro Compasso” که یکی از معتبرترین جایزه ها در زمینه ی طراحی است را از آن خود کند و به این ترتیب بود که ایتالیا گوی سبقت را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از آلمان ربود و موفق شد از این کشور صنعتی پیشی بگیرد. همین امر سبب شد درخواست ها برای این برند فزونی پیدا کند و محصولات به بیش از 70 کشور دنیا صادر گردد.

این برند در سال دو هزار میلادی توانست مفهوم کنترل سلامت غذا را که نوعی عملگر برای کنترل کردن سلامت میکروبیولوژی آشپزی در فرهای اجاق گازها بود را به عموم معرفی کند.سپس در سال دو هزار و سه برند زانوسی تکنولوژی دیگری به بازار ارائه کرد به نام flower flame burner که یک سامانه ی اختصاصی برای شعله های اجاق های گاز است. این تکنولوژی به این صورت کار می کند که شعله ها این قابلیت را دارند که با هر تابه یا قابلمه ای با هر اندازه ای که داشته باشد به خوبی تنظیم شوند. در سال دو هزار و ده نیز جدیدترین سیستم این برند برای فرهای اجاق گاز به بازار عرضه شد که نوعی فناوری جدید از نوع لمسی است و Easy SteamPlus T نام دارد.محصولات تولید شده به وسیله ی برند زانوسی در سال دو هزار و شانزده به حدود هفتاد کشور در کل جهان ارائه می شود و حتی به تازگی به بازار لوازم خانگی امارات هم وارد شده است. در حال حاضر نیز محصولات این برند مانند جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و غیره در کشورهای ایتالیا، چین، تایلند و اوکراین در حال تولید هستند.

تعمیر جاروبرقی زانوسی

چگونه یک جاروبرقی خوب خریداری کنیم؟

پیش از اینکه به معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن  بپردازیم در ابتدا لازم است اطلاعاتی در مورد خرید یک جاروبرقی خوب و با سطح کیفی بالا به دست آوریم.  به طور کلی جاروبرقی ها در دو نوع به بازار عرضه می شوند جاروبرقی های کیسه دار و جاروبرقی های بدون کیسه. در جارو برقی های دارای کیسه، محفظه ای به شکل کیسه حال از نوع یکبار مصرف یا قابل شستشو وجود دارد که آشغال ها و گردوغبار در آن جمع آوری می شوند. جنس این کیسه می تواند کاغذی، پارچه ای و یا پلیمری باشد و دارای سایزهای مختلفی است که با توجه به برند جاروبرقی می تواند متفاوت باشد.

نوع دیگر جاروبرقی ها نوع  بدون کیسه است که به نام مخزن دار هم شناخته می شوند. این دسته از جاروهای برقی به جای کیسه از یک محفظه برای جمع کردن و نگهداری آشغال ها و گرد و خاک و غیره استفاده می کنند. هنگامی که این مخزن از آشغال انباشته شد فرد می بایست نسبت به خالی کردن آن اقدام کند. برای خرید جاروبرقی های بدون کیسه باید حتما به سراغ مارک های معتبر و شناخته شده بروید چرا که انواع معمولی آن می تواند گرد و خاک جمع شده را به بیرون منتقل کند و حتی سبب بیماری های ریوی شوند.

حال که با انواع جاروبرقی آشنا شدید می توانیم به فاکتورهای مهمی که در خرید جاروبرقی می بایست به آنها توجه شود بپردازیم. این فاکتورها به شرح زیر هستند:

قدرت بالا

میزان قدرت موتور جاروبرقی: نکته ای مهم در معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن

افراد معمولی هنگام خرید جاروبرقی به تنها چیزی که توجه می کنند عددی است که در کنار وات نوشته شده است، چرا که این افراد فکر می کنند این عدد نشان دهنده ی مقدار توانایی موتور جاروبرقی است. در حالی که اصلا اینطور نیست و حتی دو نوع جاروبرقی با یک عدد وات مشابه می توانند کاملا با هم متفاوت باشند و به همین دلیل است که توان مصرفی به خودی خود یک عامل تعیین کننده نیست. خوب است بدانید میزان و توانایی مکش هر جاروبرقی به عامل های متعددی مانند چگونگی موتور آن، نوع خرطومی جارو، چگونگی عایق آن و همچنین جنس و نوع لوله ی تلسکوپی جاروبرقی بستگی دارد. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید می توانید لوله ی خرطومی جارو را درآورده و قدرت جاروبرقی را تست کند سپس قدرت ان را با وجود لوله ی خرطومی تست کنید. می توانید این کار را با لوله ی تلسکوپی هم انجام دهید و نتیجه را به چشم خود ببینید. به شما پیشنهاد میدهیم تا انتهای این مقاله با موضوع معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن همراه شوید تا بهترین تصمیم گیری را برای خرید یک جاروبرقی پر قدرت داشته باشید.

نوع موتور هم در انتخاب جاروبرقی اهمیت دارد!

در طراحی و تولید جاروبرقی ها از فناوری های مختلفی بهره گرفته می شود که اگر بخواهیم از معروف ترین آن ها نام ببریم می توانیم از تکنولوژی های موتور کمپرسور و HiSpin نام ببریم که هر دوی این دو فناوری در زمره ی بهترین ها به شمار می آیند. موتورهای جاروبرقی که با تکنولوژی کمپرسور طراحی و تولید شده اند تیغه هایی از نوع آیرودینامیک دارند و در عین حال از یک جریان که به صورت کالیبره عمل می کند استفاده می کنند و به همین علت توانایی مکش بالایی دارند. در عین حال این دسته از موتورها از نظر سطح مصرف انرژی بسیار بهینه بوده و کم مصرف می باشند. اگر جاروبرقی مورد نظر را برای مکانی در نظر دارید که ابعاد آن بسیار بزرگ است قطع به یقین بهترین انتخاب ممکن جاروبرقی هایی است که با تکنولوژی کمپرسور کار می کنند. مزیت بزرگ این دست از جاروهای برقی این است که در عین حالی که مکش بسیار خوب و قابل قبولی دارند اگر برای مدت زمان طولانی روشن باشند داغ هم نمی کنند و می توان بدون دغدغه از فشار وارد آمدن به موتور از آنها بهره گرفت.نکته ی مهمی که باید به آن دقت کنید این است که جاروبرقی هایی که از موتور کمپرسور استفاده می کنند دارای قدرت موتوری هستند که با سایر جاروبرقی ها فرق می کند. برای نمونه جاروبرقی های کمپرسوری که توان 800 وات دارند چیزی حدود دو برابر جاروبرقی های معمولی قدرت دارند. هنگامی که دارید یک جاروبرقی خریداری میکنید باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که اگر یک جاروبرقی با برندی کمتر شناخته شده را انتخاب کردید حتما این را در نظر بگیرید که امکان دارد در مقایسه با برندهای مطرح و شناخته شده تر سطح کیفی آن کاهش داشته باشد، مکش آن کمتر شود و حتی قدرت آن افت پیدا کند. در نتیجه بهتر است برای برندی هزینه کنید که ارزش این هزینه را داشته باشد. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم می توان گفت یک جاروبرقی معمولی از یک برند خوب ارزش هزینه کردن بیشتری دارد تا یک جاروبرقی مدل بالا اما از یک برند ناشناخته. معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن به شما کمک می کند که انتخاب بهتری داشته باشید.

تعمیر جاروبرقی زانوسی

سرویس دهی , نصب (راه اندازی) و تعمیر جاروبرقی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر جارو برقی زانوسی

اهمیت لوله ی تلسکوپی را در کیفیت جاروبرقی دست کم نگیرید!

یکی از قسمت های مهم جاروبرقی لوله تلسکوپی است که لازم است در معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن  به آن نیز اشاره کنیم. دسته ی جاروبرقی که به نام لوله ی تلسکوپی هم شناخته می شود یکی از فاکتورهایی است که هنگام خرید جاروبرقی باید به آن توجه کرد. این لوله ها دارای نمونه های مختلفی هستند که برخی از آنها  می توانند دارای ارتفاع تنظیم شونده باشند و برخی دیگر خیر. این توانایی تنظیم ارتفاع بسیار مهم است چرا که به فرد کمک می کند تا دسته را براساس اندازه ی قد خود تنظیم کند و از ابتلای وی به کمردرد یا درد پشت و غیره و فشار آمدن به ستون فقرات، مچ، کتف و کمر هنگام جارو کردن پیشگیری کند.

لوله ی خرطومی هم یکی از فاکتورهای مهم در خرید جاروبرقی است

در این قسمت از معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن  به موضوع لوله خرطومی پرداخته ایم. لوله های خرطومی دارای جنس های مختلفی هستند مانند کنف یا پلاستیک. هرکدام از برندها لوله های خرطومی با کیفیت مخصوص به خود را تولید می کنند که با توجه به کیفیت برند مورد نظر می تواند خوب یا بد باشد. در حالت کلی لوله های خرطومی اگر از جنس کنف با کیفیت بالا درست شده باشند احتمال این که طول عمر بیشتر و بهتری داشته باشند بیشتر است. این امر به این دلیل است لوله های خرطومی که از جنس پلاستیک هستند ممکن است با گذشت زمان و نیز بر اثر کشیده شدن های متوالی دچار آسیب و پارگی شوند اما این امر برای خرطومی های کنفی کمتر رخ می دهد. طول این لوله ها به صورت استاندارد 2 متر در نظر گرفته می شود که این کار به خاطر جلوگیری از کم شدن شدت مکش جاروبرقی است.

خرطومی جاروبرقی و معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن

خرطومی باید به گونه ای به بدنه ی جاروبرقی متصل شده باشد که امکان چرخیدن آن هم به صورت سیصد و شصت درجه فراهم باشد. اگر وضعیت اتصال چیزی به غیر از سیصد و شصت درجه باشد جاروکشی بسیار سخت خواهد شد. همچنین این اتصال می بایست کاملا وکیوم شده و محکم باشد تا چیزی به بیرون درز نکند و همچنین روی قدرت مکش جاروبرقی اثر سوء نگذارد. در معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن لازم است به این نکته نیز توجه نمایید.

به پارویی جاروبرقی هم دقت کنید

یکی دیگر از مولفه هایی که در هنگام معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن باید به آن دقت شود قسمت پارویی جاروبرقی و چگونگی طراحی آن است. بهره مندی جاروبرقی از یک پارویی خوب و باکیفیت کمک زیادی به توان مکش جارو و نیز جمع کردن آشغال ها دارد. همچنین اگر پارویی به خوبی طراحی شده باشد کمک می کند برس جارو به خوبی و روان و بدون گیر کردن حرکت کند و در نتیجه ی این امر آسیبی نیز به سلامتی شما از جمله مچ، کتف، کمر و غیره وارد نمی آید. به همین دلیل اگر می خواهید هنگام جارو کشیدن راحت باشید و بتوانید کیفیت را به خوبی حس کنید حتما پارویی را در نظر داشته باشید.

تعمیر جاروبرقی زانوسی
تعمیر جاروبرقی زانوسی

فیلتر هپا در معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن

احتمال دارد شما هم نام فیلتر هپا (HEPA) را شنیده باشید. فیلتر هپا نوعی فیلتر است که عموما در برندهای با اعتبار بالا مورد استفاده قرار می گیرد که این امر بسیار مهم است. وقتی که شما مشغول جارو کشیدن هستید گرد و خاک آن مخصوصا اگر در روز و در حضور نور آفتاب باشد کاملا قابلیت دیده شدن دارد. این گرد و غبار به مرور زمان سبب بروز حساسیت های مختلف در اشخاص می شود. حال جاروبرقی هایی که دارای تکنولوژی فیلتر هپا هستند این مشکل را تا حد زیادی یعنی نود و نه و نود و نه صدم درصد رفع کرده است. این فیلترها قابل شستشو هستند و برای افرادی که ریه های حساس دارند و دارای حساسیت های تنفسی هستند بسیار خوب است.

تعمیر , سرویس دهی و راه اندازی جاروبرقی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

دقت به نحوه ی طراحی و نیز تکنولوژی air bumper

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن دقت کرد چگونگی طراحی بدنه ی جاروبرقی است. برای مثال این که بدنه ضد خش نباشد یکی از مشخصه های بدنه ی جاروبرقی است که عموما در برندهای رده بالا موجود است. همچنین برخی از برندها دارای گارد حفاظتی هستند که این امر کمک می کند تا هم سلامت دستگاه و هم سلامت وسیله های خانه به خوبی حفظ شوند. چرا که حتما برای شما هم پیش آمده است که زمانی که مشغول جارو کردن هستید جارو به در و دیوار و وسیله های منزل برخورد میکند و همین امر موجب ضربه خوردن و آسیب دیدن آنها و در عین حال هم ضربه خوردن خود چارو و آسیب به آن می شود. وجود این گارد محافظتی با جنس نرمی که دارد کمک می کند جلوی این ضربه ها گرفته شود.

تمامی موارد گفته شده به همراه بهره مندی جارو از چرخ های با قابلیت چرخش سیصد و شصت درجه، لوازم جانبی آن مانند سری های مختلف و غیره نیز در انتخاب جاروی خوب و با کیفیت اهمیت زیادی دارند. علاوه بر این دقت به زمان گارانتی، بندهای موجود در گارانتی و نیز خدمات پس از فروش و دارا بودن نمایندگی های مجاز برای تعمیرات نیز از جمله موارد مهم و موثر در انتخاب جاروبرقی هستند.

البته شما میتوانید با خیال راحت و بدون مراجعه به کارت گارانتی خود و با کمترین تعرفه , تمیر جاروبرقی زانوسی خود را به سایت زانوسی کار بسپارید.

تعمیر جاروبرقی زانوسی

آشنایی بیشتر با معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن

حال که به فاکتورهای انتخاب یک جاروبرقی مناسب اشراف پیدا کردید وقت آن است که به معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن بپردازیم. نخستین مورد معرفی جاروبرقی این برند است که در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود. این مدل ها عبارت هستند از: ZAN-7293, ZAN-7770.

معرفی جاروبرقی زانوسی مدل ZAN- 7770

یکی از مدل های جاروبرقی زانوسی مدل ZAN-7770 است. این جاروبقی از سری وسیله های برقی برند زانوسی درای قدرت دو هزار و صد وات می باشد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد  و خاص این جاروبرقی این ست که تنها جارو برقی ای است که هم به صورت مخزن دار هم به صورت کیسه ای قابل استفاده است. این جاروبرقی در دو رنگ آبی و قرمز طراحی شده و به بازار عرضه می شود. میزان صدایی که جاروبرقی زانوسی مدل ZAN-7770 تولید می کند چیزی در حدود هشتاد و یک دسیبل است که آن را در رده ی جاروبرقی های بی صدا قرار می دهد. میزان گنجایش مخزن آشغال این دستگاه چیزی در حدود یک و نه دهم لیتر است و همچنین کابل برق آن دارای طولی حدود 5 متر است. همچنینی همانطور که در ابتدای این قسمت گفته شد علاوه بر مخزن این جاروبرقی از کیسه هم بهره می برد. وزن جاروبرقی زانوسی استاندارد و برابر با 5 کیلوگرم می باشد. اگر بخواهید در مورد اندازه های این جاروبرقی اطلاعاتی داشته باشید می توان به ابعاد آن که بیست و دو و یک دهم سانتی متر در سی و سه و چهار دهم سانتی متر در چهل و چهار و نیم سانتیمتر (22.1*33.4*44.5 cm) اشاره کرد. در حال حاضر جاروبرقی های زانوسی که در بازار موجود هستند از انواع تحت لیسانس بوده و این مدل نیز تحت لیسانس کشور ایتالیا به تولید می رسد.

معرفی جاروبرقی زانوسی مدل ZAN- 7293

یکی از مدل های جاروبرقی زانوسی مدل ZAN-7293 است. قدرت موتور این جاروبرقی برابر با هزار و هشتصد وات است. این جاروبرقی دارای کیسه ای است که از نوع دو لایه ی کاغذی می باشد. بهره مندی جاروبرقی زانوسی مدل ZAN-7293 از لوله ی تلسکوپی بسیار با کیفیت و استاندارد سبب شده است تا کاربران هنگام استفاده از این جارو به مشکلات سلامتی دچار نشوند. لوله ی خرطومی آن دارای بلندای مناسبی بوده و تا شعاع هفت و چهل و پنج صدم متر را جوابگو است. چرخ های جاروبرقی زانوسی مدل ZAN-7293 از پلاستیک ساخته شده است و آن هم از نوع پلاستیک نرم است. این جاروبرقی دارای سری ها و برس های متنوعی است که می توان استفاده های مختلفی از جمله تمیز کردن درزهای مبل ها و سایر درزهای خانه، گرفتن گرد و خاک پرده ها و غیره از آن کرد. این جروبرقی هم از فیلتر هپا بهره می برد که برای افرادی که سابقه ی حساسیت های تنفسی دارند بسیار مناسب است.

تعمیر جاروبرقی زانوسی

انواع جاروبرقی های زانوسی کدام هستند؟

جاروبرقی ها را می توان در دسته ی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی به شمار آورد که برای نظافت منزل بسیار کارآمد هستند. جاروبرقی ها علاوه بر این که آشغالها را جمع می کنند و سطوح و کف ها را تمیز می کنند کاربردهای دیگری نیز دارن. به بیان دیگر می توان گفت به جز استفاده ی خانگی از این دستگاه استفاده های تجاری و صنعتی آنها نیز امکان پذیر است. در ادامه ی معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن به معرفی انواع مختلف جاروبرقی می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی جاروبرقی های خانگی برند زانوسی

در ادامه ی معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن به معرفی انواع خانگی این برند از جاروبرقی می پردازیم. ساده ترین نوع جاروبرقی ها همین انواع خانگی آنها هست. این وسیله عموما برای تمیز کردن خانه ها و جمع کردن آشغال ها و پاکیزه کردن سطوح و کف ها و تمیز کردن درزهای مبل ها، گرفتن خاک پرده ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. جاروبرقی های خانگی این برند بسیار کم صدا هستند و علاوه بر این از نر قدرت مکش و توانایی موتور در رده ی بسیار بالایی قرار دارند. همچنین جاروهای برقی برند ایتالیایی زانوسی از فیلتر هپا (HEPA) بهره می گیرند که همین امر به پاک ماندن هوای منزل، جلوگیری از آلودگی آن به وسیله ی گرد و خاک حاصل از جارو کردن و همچنین حفظ سلامت افراد منزل کمک شایانی خواهد کرد. برای خرید فیلتر این جاروبرقی و نیز تهیه ی کیسه های ن می تواند از طریق نمایندگی های مجاز آن اقدام کنید.

معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن

در ادامه ی معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن به  معرفی جاروبرقی های صنعتی آن میرسیم. جاروبرقی های تجاری زانوسی در مقایسه با انواع خانگی آن از نظر توانایی موتوری و نیز مکشی که دارند بسیار قوی تر هستند. عموما دستگاه های صنعتی برای تمیز کردن هتل ها، شرکت ها، اداره جات و جاهای که دراری ابعاد بسیار بزرگ هستند مانند مکان های مذهبی مورد استفاده قرار می گیرند. جنس بدنه ی این نوع از جاروبرقی ها استیل است و علت انتخاب این جنس برای این جاروبرقی ها این است که انواع صنعتی آن توانایی جمع آوری آب را نیز دارند. نکته ی مثبتی که در مورد جاروبرقی های صنعتی زانوسی وجود دارد این است که با وجود بهره مندی از موتوری بسیار قوی باز هم صدای خیلی بلندی ندارند.

تعمیر , سرویس دهی و نصب جاروبرقی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی جاروبرقی های صنعتی برند زانوسی

در ادامه ی معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن به جاروبرقی های صنعتی این برند می رسیم. جاروبرقی های صنعتی تولید شده به وسیله ی برند زانوسی به علت نوع کاربری و استفاده ای که دارند از نظر ساختاری بسیار مستحکم و مقاوم هستند و در عین حال نیز دارای قدرت موتوری خیلی خوبی هستند. بیشترین استفاده از این نوع از جاروبرقی های زانوسی برای تمیز کردن کارخانه ها و سایر مکان های صنعتی مورد بهره برداری قرار می گیرند. همانند جاروبرقی های تجاری ان جاروبرقی های صنعتی هم دارای بدنه ای از جنس فلز هستند و همچنین توانایی مکش آنها هم بسیار زیاد است. جارو برقی های صنعتی زانوسی هم از فیلترهای هپا بهره مند هستند و به همین علت به راحتی می تواند کلیه ی پودرها، خرده های شیشه، زباله های سخت و غیره را جمع آوری کند.

تعمیر جاروبرقی زانوسی

تعمیر , نصب (راه اندازی) و سرویس دهی جاروبرقی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر جاروبرقی زانوسی

تعمیر جاروبرقی زانوسی

تمامی جاروبرقی های برند زانوسی و هر برند دیگری از بخش های الکتریکی و مکانیکی درست شده اند که در صورت بروز ایراد در هر یک از این بخش ها عملکرد کل جاروبرقی می تواند با مشکل مواجه شود. به همین علت است که بهتر است از جاروبرقی به خوبی نگهداری کنیم و در صورتی که قسمتی از آن آسیب دید یا دچار مشکل شد هرچه سریعتر به تعمیرکار مجاز یا نمایندگی های مجاز مراجعه کنیم و در صدد رفع عیب آن بربیاییم. بگذارید تا با مثالی این موضوع را روشن تر و واضح تر بیان کنیم. فرض کنید قسمت الکتریکی جاروبرقی برند زانوسی شما دچار ایراد شده است. مقصود از قسمت الکتریکی جاروبرقی همان موتور آن و برد مرکزی جاروبرقی است. آسیب دیدگی در این بخش از وسیله ی شما یا کوچکترین ایرادی در آن ممکن است به غیر از این که دستگاه شما را از کار بیاندازد سبب خراب شدن بقیه ی قسمت های آن هم بشود. یا در حالت عکس این موضوع بروز هرگونه عیب و ایرادی قسمت مکانیکی جاروبرقی زانوسی می تواند سبب پیش آمدن سیب های جدی به موتور و سایر قسمت های الکتریکی شود. از جمله قسمت های فیزیکی دستگاه می توان به بدنه ی جاروبرقی، فیلتر دستگاه، سیم جمع کن و غیره را اشاره کرد. در این وضعیت بهترین کار این است که به یک نمایندگی مجاز یا تعمیرکار معتبر برند زانوسی مراجعه کنید یا از خدمات پس از فروش ارائه شده ی دستگاه استفاده کنید. در ادامه ی معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن به عیب های رایج و نیز چگونگی استفاده از نمایندگی های مجاز می پردازیم. با ما همراه باشید.

روال کار نمایندگی های مجاز برند زانوسی و مزیت های مرجع به آنها

عموما تمامی دستگاه ها و وسیله های برقی همراه با ضمانت نامه ی معتبر به بازار عرضه می شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی فرد خریدار بتواند با مراجعه به نمایندگی های مجاز یا مراکز ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش ایراد به وجود آمده را رفع کند. لزوم مراجعه ی به موقع را هیچ گاه دست کم نگیرید چرا که ممکن است از خرابی های بیشتر و در عین حال هزینه های هنگفت تر پیشگیری کند.

یکی از مزیت های مراجعه به مراکز و نمایندگی های مجاز تعمیرات برای هر برند از جمله زانوسی این است که در وهله ی اول اگر دستگاه شما دارای کارت گارانتی باشد عموما لازم نیست شما هزینه ی خاصی پرداخت کنید البته اگر مشکل پیش آمده در حوزه ی گارانتی های ذکر شده باشد. علاوه بر این در نمایندگی ها سعی بر تعمیر قطعه ی فابریک دستگاه است که این امری بسیار مهم است. چرا که هیچ چیزی همانند قطعه ی فابریک و اولیه ی خود دستگاه نمی تواند برای آن به خوبی کار کند. همچنین اگر قطعه طوری آسیب دیده باشد که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد و ناچارا قرار به تعویض قطعه باشد نمایندگی ها و مراکز مجاز تنها محل هایی هستند که قطعه های اصل و اورجینال را موجود دارند و می توانند برای دستگاه شما از آن استفاده کنند. علاوه بر این افرادی که در این نمایندگی ها تحت عنوان تکنسین مشغول به کار هستند بسیار حرفه ای بوده و برای این کار آموزش دیده اند و با زیر و بم دستگاه ها آشنا هستند. پس با توجه به همه ی چیزهایی که گفته شد می بینید عاقلانه ترین کار ممکن در هنگام بروز خرابی برای جاروبرقی زانوسی یا هر وسیله ی برقی دیگری مراجعه به نمایندگی های مجاز و معتبر آن است. . در ادامه ی معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن به خرابی های رایج آن می پردازیم با ما همراه باشید.

خرابی های رایج جاروبرقی های زانوسی

عموما وسیله های برقی هرچقدر هم که با کیفیت ساخته شده باشند باز هم ممکن است دچار ایرادات و اشکالاتی شوند که نیاز باشد برای آنها به تعمیرکار معتبر و مجاز مراجعه شود. در ادامه برخی از رایج ترین ایرادات و خرابی های جاروبرقی های زانوسی آورده شده اند.

بروز خرابی در قسمت زغال جاروبرقی زانوسی: اگر زغال دستگاه شما دچار ایراد شده باشد می بایست برای عوض کردن آن حتما اقدام کنید. با عوض کردن زغال مشاهده خواهید کرد که قدرت جاروبرقی تان افزایش پیدا میکند. فقط در موقع عوض کردن زغال باید به این موضوع توجه شود که حتما کلکتور پاکسازی شود و از باقی مانده های زغال سوخته و سطح زیر زغال چیزی به جا نماند. در صورتی که زغال جدید به درستی عوض شده و در جای خود قرار بگیرد پس از هر بار استفاده جاروبرقی عملکرد آن بهبود پیدا کرده و قدرت موتور آن بهتر می شود تا زمانی که به اندازه ی ایده آل خود برسد.

خراب شدن یاتاقان: آرمیچر در صورتیکه به خوبی حرکت کرده و کار می کند که بلبرینگ ها، بوش ها و یاتاقان به به درستی کار کنند و سالم باشند. اگر جاروبرقی ما در زمان کار کردن صداهای وحشتناکی از خود تولید می کند این امر به علت برخورد آرمیچر و درگیر بودن آن با کفشک های قطب است. در این حالت تنها راه ممکن عوض کردن یاتاقان ها است تا جاروبرقی بتواند دوباره به درستی کار کند.

تعمیر جاروبرقی زانوسی

کثیف شدن کلکتور: اگر کلکتور وسیله ای آلوده شده است تحت هیچ شرایطی از سنباده برای تمیز کردن آن استفاده نکنید. بهترین کار بهره گیری از مقداری تینر یا بنزین است. همچنین حتم این کار را با دقت انجام دهید و چک کنید تا هیچ چیزی روی شیار تیغه ها باقی نماند چون این امر می تواند موجب آسیب رسیدن به آرمیچر و حتی سوختن آن شود. برای تمیز کردن بهترین کار این است که کلکتور را روی زمین گذاشته و آرمیچر را به طرف بالا بگذارید تا هیچ چیزی روی آن ریخته نشود.

خراب شدن کلید قطع و وصل جاروبرقی: برای اینکه ببینید یا این قسمت از دستگاه دچار ایراد شده است یا خیر بهترین کار بهره گیری از یک اهم متر است. اهم متر برای کلید قطع و وصل جاروبرقی عددی از صفر تا بینهایت را به نمایش می گذارد. اگر چیزی غیر از این بود کلید قطع و وصل دچار ایراد شده است و می بایست آن را عوض کنید.

قطع شدن سیم رابط جاروبرقی: چک کنید که آیا برق در دو شاخه وجود دارد یا خیر، اگر در این وضعیت مشکلی وجود نداشت و پریز نیز هیچ عیبی نداشت پس ایراد کار در سیم رابط جاروبرقی است. برای اطمینان از خرابی یا درستی آن می توانید از فازمتر یا ولت متر بهره بگیرید. حلقه های گردان زیر سیم جمع کن یا شاخک های آن را نیز برای خرابی یا عدم خرابی چک کنید.

مزیت ها و معایب جاروبرقی های زانوسی

پس از اینکه معرفی جاروبرقی زانوسی و تعمیر آن به اتمام رسید حال نوبت به مزیت ها و عیب های جاروبرقی های زانوسی می رسد. یکی از مهم ترین مزیت های این جاروبرقی ها این است که در هر دو نوع مخزن دار و کیسه ای قابل استفاده است. این مزیت آنجا خود را نشان می دهد که به هر دلیل شما کیسه ی جارو را در دسترس نداشته باشید و کارتان هم فوری باشد. در این میان شما می توانید از قابلیت مخزن دار بودن جاروبرقی بهره ببرید و به کار خود ادامه دهید. یکی دیگر از مهمترین مزیت های این جاروبرقی صدای کم آن است. همواره صدای زیاد جارو برقی می تواند بسیار اعصاب خورد کن باشد و پروسه ی جارو زدن را به کاری طاقت فرسا و اذیت کننده تبدیل کند. اما جاروبرقی های زانوسی با وجود مکش فوق العاده ای که دارند صدای آنها بسیار کم است و این یکی از حسن های بزرگ جاروبرقی زانوسی است. وزن سبک و گنجایش بالای کیسه ی آن هم از دیگر مزیت های این جارو برقی می باشد. علاوه بر این بهره مندی جاروبرقی های زانوسی از فیلتر هپا هم در زمره ی بزرگترین مزیت های آنها به شمار می رود. این مزیت خصوصا برای افرادی که دارای آلرژی های تنفسی هستند بسیار مناسب است.

عموما برای جاروبرقی های زانوسی عیب های خاصی وجود ندارد اما اگر بخواهیم کمی دقیق تر شویم نخستین مورد لوله ی خرطومی پلاستیکی آن است. لوله های خرطومی پلاستیکی دوام پایینی دارند و در صورت استفاده ی غیر صحیح امکان پارگی آنها وجود دارد. همچنین با توجه به گفتیم این دسته از جاروها هم مخزنی و هم کیسه ای هستند مشکل زمانی به وجود می آید که شما تنها از قبلیت مخزنی بودن آن استفاده کنید. در این صورت شما باید مداوما پس از هربار استفاده نسبت به تمیز کردن مخزن جاروبرقی زانوسی اقدام کنید که خب این امر می تواند خسته کننده باشد.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش تعمیر جاروبرقی زانوسی با کارشناسان زانوسی کار تماس حاصل فرمایید.