چرا تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی خود را به ما بسپارید؟

null

تعمیر در محل

پس از تماس شما و ثبت سفارش , کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور پیدا کرده و اقدام به حل مشکل دستگاه شما میکنند….

پشتیبانی مداوم

کارشناسان مجموعه زانوسی کار بصورت پیوسته از طریق راه های ارتباطی گوناگون آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند…

پرداخت در محل

ما قبل از حضور در محل و حل مشکل دستگاه شما هیچ وجهی از شما دریافت نمیکنیم و تمامی مبلغ در محل و پس از انجام وظیفه دریافت میگردد.
تعمیر لوازم خانگی

نصب و تعمیرات ماشین ظرفشویی زانوسی در تهران

جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.
تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

تولیدات ماشین ظرفشویی زانوسی در دو نوع خانگی و صنعتی می باشد که بخاطر کیفیت قطعات آن یکی از بهترین نوع ماشین های ظرفشویی اتوماتیک محسوب می شود که با برندهای معتبری همچون ال جی، بوش  و آاگ در رقابت است.در ظرفشویی به روش سنتی وقت زیادی صرف شستن ظروف می شد و به هر میزان که تعداد آنها افزایش پیدا می کرد در کیفیت تمیزی افت شدیدی بوجود می آمد چرا که شستن ظروف با دست بسیار سخت، وقت گیر و خسته کننده است. همچنین به دلیل طولانی بودن پروسه شستشوی ظروف، آب و مواد شوینده بسیاری مصرف می شد و در این میان شکستن ظروفی که آسیب پذیری بالایی دارند هم افزایش پیدا می کرد. همچنین به دلیل شستشوی ظروف با اسکاچ به مرور سبب ایجاد خش بر روی ظروف خواهد شد و درخشندگی ابتدایی خود را از دست خواهند داد. همچنین شستن ظروف به روش سنتی مصرف مواد شوینده را افزایش می دهد.اما در روش مدرن و با استفاده از ماشین ظرفشویی زانوسی می توان تعداد بیشتری از ظروف را در مدت زمان بسیار کم و با کیفیت شستشوی بالایی تحویل گرفت و در صورت جابجایی درست ظروف، خطر شکستن آنها هم بسیار کاهش می یابد. همچنین در روش مدرن در مصرف آب و مواد شوینده بسیار صرفه جویی خواهد شد.در بازار تجهیزات لوازم خانگی برندهای معتبری چون سامسونگ، بوش و ال جی بسیار شناخته شده هستند که به دلیل کیفیت بالا در بخش تجهیزات خانگی و صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از برندهایی که کمتر در بین مردم شناخته شده برند زانوسی است که محصول کشور ایتالیاست.این برند معتبر و بین المللی با تولید لوازم و تجهیزات خانگی شناخته شده است. برندی که مطمئنا پس از شناخت کامل از کارایی و عملکرد آن شگفت زده خواهید شد. ماشین های ظرفشویی این برند از نوع خانگی و صنعتی می باشند.زانوسی، یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی ایتالیایی است که در سال 1916 تاسیس شد. این برند لوازم و تجهیزات خانگی  تولید می کند. در ابتدا کار خود را با تولید اجاق و کوره خانگی از یک کارگاه کوچک شروع کرد و این روزها یکی از معتبرترین برندهای شناخته شده در دنیاست. یکی از مهمترین ترین محصولات این شرکت، تولید ماشین ظرفشویی زانوسی است. زانوسی در ایران هم نمایندگی فروش دارد که خدمات پس از فروش مناسبی را در اختیار خریداران قرار می دهند.

انواع ماشین ظرفشویی زانوسی رومیزی خانگی :

ماشین ظرفشویی زانوسی خانگی در دو نوع رومیزی و مبله تولید می شود. مدل رومیزی آن در آشپزخانه های کوچک که فضای کمی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین نوع رومیزی آن تعداد کمتری ظرف را در یک دوره شستشو تحویل می دهد. ماشین ظرفشویی زانوسی رومیزی در شرکت ها و دفاتر کار با پرسنل کم هم قابل استفاده است چرا که به راحتی در فضای کوچکی قابل جاگیری می باشد.جنس بدنه ماشین ظرفشویی زانوسی رومیزی از استیل مرغوب و مقاوم می باشد. مجهز به سیستم تاخیر در شستشو، نشانگر میزان نمک، سیستم خشک کن، سیستم کنترل کف اضافی و قابلیت میوه شویی نیز دارا می باشد.جنس محفظه ی داخلی آن از استیل ضد زنگ می باشد و دارای برنامه های شستشوی متنوع و کاملی است.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

ماشین ظرفشویی زانوسی مدل NHT8 Dishwasher :

ماشین ظرفشویی زانوسی – Zanussi NHT8 Dishwasher  -ساخت کشور ایتالیا یکی از معتبرترین برند ها به شمار می آید. رده انرژی آن A+ می باشد که علاوه بر شستشوی کامل و بهداشتی ظروف به کاهش مصرف انرژی هم کمک شایانی می کند. ماشین ظرفشویی زانوسی دارای 7 برنامه شستشو بوده که شامل سریع، خودکار، ظریف، پرقدرت، اقتصادی، نیم شور و پیش شستشو می باشد که با توجه به انتخاب هر کدام مقدار مصرف انرژِی، مصرف آب و مدت زمان شستشو متغیر است. نوع شستشوی ظروف با توجه به میزان چربی، سرعت شستشو، قدرت پاکیزگی و میزان مصرف انرژی بستگی دارد.مثلا با به کار بردن سیستم شستشوی سریع در عرض یک ساعت تمام ظروف در یک چرخه شستشو، تمیز و خشک می شوند.ماشین ظرفشویی زانوسی رومیزی به راحتی در یک فضای کوچک قابل استفاده است.

مشخصات ماشین ظرفشویی زانوسی مدل ZDF26001XA :

این ماشین ظرفشویی دارای رده انرژی + A  می باشد. ظرفیت آن 13 نفره بوده و از این رو مورد مصرف خانگی دارد. آب مصرف شده در هر بار شستشو تقریبا حدود 11 لیتر می باشد. ماشین ظرفشویی زانوسی مدل ZDF26001XA، دارای دو قفسه ی ظرف می باشد که سبب شده تا حجم بیشتری از ظروف را در یک بار دوره شستشو تحویل دهد و همچنین با توجه به فضای بیشتر، به راحتی می توان ظروف را از نظر جنس برای شستشو از هم تفکیک کرد تا کمتر در معرض آسیب دیدگی در حین شستشو قرار گیرند. صدای تولید شده در این دستگاه در زمان شستشو 48 دسی بل می باشد که از اینرو جزو ماشین های ظرفشویی کم صدا محسوب می شود.بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ بوده و به سیستم ضد نشت نیز مجهز می باشد. همچنین مجهز به سنسور هوشمند تشخیص میزان کثیفی ظروف نیز می باشد. یکی از برنامه های ارزشمند ماشین ظرفشویی زانوسی برنامه شستشو در 30 دقیقه می باشد. این دستگاه از نشانگر کمبود نمک و مایع جلادهنده نیز برخوردار است. ماشین ظرفشویی زانوسی جهت مصارف خانگی است و فضای کمی را اشغال می کند. کار کردن با آن بسیار راحت و مقرون به صرفه است.اگر در مقام مقایسه این برند با همتایان خود یعنی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS58M08IR و ماشین ظرفشویی آاگ مدل F988709WOP برآییم با توجه به خصوصیات هر سه دستگاه و نوع مصرفی خانگی آنها، باید عنوان کرد که ماشین ظرفشویی زانوسی رقیب قدرتمندی برای برندهای معتبر دیگر است و به طور قطع با مقاومت بی نظیر بدنه و کیفیت مطلوب، به راحتی در ردیف دیگر همتایان خود، خودنمایی می کند. هر سه برند دارای شاخص های مهم از جمله مصرف بهینه انرژی، تولید صدای کم و برنامه های مفید شستشو می باشند. برند زانوسی از قطعات با کیفیت تولید شده و در صورت استفاده ی صحیح از آن عمر و دوام طولانی خواهد داشت.

انواع ماشین لباسشویی زانوسی صنعتی:

  • ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی زیر کانتری با ظرفیت 540 بشقاب
  • ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی ایستاده با ظرفیت 1200 بشقاب
  • ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی تونلی گرمکن دار با ظرفیت 2000 بشقاب

مشخصات ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی:

ماشین ظرفشویی زانوسی ساخت کشور ایتالیا بدون میز ورود و خروج ظروف، دارای ابعاد 155 در 75 در 76 سانتیمتر  و وزن 86 کیلو گرم می باشد و دارای ظرفیت هزار و دویست بشقاب، مناسب برای هتل، رستوران و تالار عروسی است. این ماشین ظرفشویی تنها به 2 لیتر آب برای کامل بودن چرخه شستشو نیاز خواهد داشت و با دارا بودن این خصوصیت، مصرف بهینه آب و مواد شوینده را در زمان شستشو تضمین می کند.ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی ساخته شده از استیل ضد زنگ می باشد که دوام و مقاومت آن را بالا برده است. مدت گارانتی این دستگاه 12 ماه می باشد.درجه حرارت آب مورد نیاز در زمان شستشو برای ماشین لباسشویی زانوسی بین 10 تا 65 درجه سانتیگراد است. همچنین فشار آب ورودی به دستگاه بین 7-05 bar می باشد.مصرف آب در هر چرخه شستشو تنها 2 لیتر است. ظرفیت مخزن این ماشین ظرفشویی 24 لیتر می باشد.با توجه به اینکه اندازه لوله تخلیه آن 20. 5 میلیمتر می باشد باید در فاصله نزدیک به لوله های خروجی آب استقرار یابد تا مواد خروجی آن به اطراف پخش نشود.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی
تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی با میز ورود و خروج:

ماشین ظرفشویی زانوسی ایستاده مدل هود تایپ زانوسی،  قابلیت شستشو 1200 بشقاب در ساعت را دارا می باشد. داشتن میز ورود و خروج ظروف جهت سهولت در کار می باشد.

ابعاد این دستگاه 75 در 83 در 1547 میلیمتر می باشد. ظرفیت داخلی آن 1170 تکه می باشد.

قدرت المنت های حرارتی جوش کننده ی آن 9 کیلووات و قدرت المنت های حرارتی مخزن این دستگاه 3 کیلووات است. وزن خالص این ماشین ظرفشویی 106 کیلوگرم می باشد.

ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی 1200 بشقابه با میز ورود و خروج

ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی خشک کن دار:

ماشین ظرفشویی زانوسی تونلی، تولید کشور ایتالیا دارای قابلیت 2000 بشقاب می باشد و همچنین با داشتن دمنده ی گرم سبب خشک شدن ظروف پس از چرخه ی شستشو و آبکشی می شود. شستشوی ظروف با چرخش آب در دمای 55- 56 درجه سانتیگراد صورت می گیرد. این دستگاه دارای ساختاری دو جداره و درب تعادلی کانتر دارای عایق می باشد. این دستگاه همچنین به یک نقاله سرعت 100 قفسه تجهیز شده است.  مقدار مصرف آب در هر دوره چرخه شستشو 2 لیتر است و وزن دستگاه 315 کیلو گرم می باشد.

برق این دستگاه نیاز به 400 ولت برق 3 فاز دارد. دارای پایه های استیل ضد زنگ و بدنه ی ضد خش با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. به دلیل تماس ظرف ها با آب، بیشترین پاکیزگی و زدودن آلودگی ها را به ارمغان می آورد.

عملکرد روشن و خاموشی دستگاه خودکار می باشد. همچنین با تولید 70  دسی بل صدا، جزو دستگاه های ظرفشویی صنعتی کم صدا محسوب می شود.درهای بزرگ دستگاه امکان دسترسی و جابجایی ظروف را آسان می کند.

جهت تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی می توان از قسمت جلو و کناره ها به راحتی اقدام کرد و نیازی به جابجایی دستگاه نخواهد بود. قابلیت شستشوی اریب در ماشین ظرفشویی زانوسی مانع از ماندن لکه های مواد شوینده بعد از مرحله آبکشی بر روی ظروف تمیز می شود، بنابراین نتایج شستشوی ایده آلی را به همراه دارد.

ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی دارای پاکسازی و تخلیه کن خودکار می باشد تا از تکثیر باکتریها جلوگیری کند. این دستگاه دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

ماشین ظرفشویی صنعتی زانوسی 540 بشقاب:

ماشین ظرفشویی زانوسی 540 بشقاب زیر کانتری از استیل ضد زنگ، ضد خش و دارای درب دو جداره می باشد. مخزن شستشوی آن دارای گوشه های گرد می باشد. دارای 30 سبد 500 در 500 میلیمتر ظرفیت ظروف  و 1 سبد مخصوص برای قرار گرفتن قاشق ها و چنگال ها است. وزن خالص این دستگاه 106 کیلوگرم است و دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی
تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

استفاده از مواد شوینده مخصوص برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی زانوسی سبب می شود تا رسوب کمتری در لوله ها و فیلتر دستگاه بوجود بیاید و همچنین باعث عمر طولانی تر آن خواهد شد.

مقدار و نحوه استفاده کردن مواد شوینده در ماشین ظرفشویی زانوسی در کاتالوگ مربوط به آن توضیح داده شده است. جهت رسوب گیری دستگاه و فیلترها و شلنگ می توان از مواد ضد رسوب هم بهره برد.

قطعات ماشین ظرفشویی زانوسی:

ماشین ظرفشویی زانوسی دارای قطعات استاندارد می باشد که شامل: موتور، بُرد، فیلتر، سبد ماشین ظرفشویی، پمپ، لوله ها، شیلنگ، صفحه صافی، سیم های برق رسان، المنت، درب محفظه نمک، مخزن مواد شوینده، چراغ های دستگاه، دکمه های برنامه های شستشو، صفحه نمایشگر، پنل، اسلحه اسپری، مخزن آب  و…. است.

مزایای ماشین ظرفشویی زانوسی:

از ویژگی های منحصر به فرد ماشین ظرفشویی زانوسی می توان به ویژگی باز شدن اتوماتیک درب، قفسه های با دوام، کیفیت ساخت بالا، شستشوی عالی و کاملا ساکت و بدون سر و صدا، سنسور دیجیتال نشت آب، کشوهای انعطاف پذیر، صفحه کلید لمسی و مصرف انرژی پایین اشاره نمود.

وجود سنسور نشتی آب که در صورت نشت در ظرفشویی به طور خودکار آب را قطع کرده و مانع از انتشار آن به دیگر قسمتهای دستگاه می شود. قابلیت سافت استارتSoft Start  به دستگاه افزوده شده است تا محافظت بیشتری از ظروف بسیار حساس ارائه دهد. چرخه پاکسازی داخلی خودکار از دیگر مزایای ماشین ظرفشویی زانوسی است که سبب نابودی باکتری ظروف در زمان شستشو می شود.

تعمیر , سرویس دهی و راه اندازی ماشین ظرفشویی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

دستورالعمل ماشین ظرفشویی زانوسی :

    ماشین ظرفشویی زانوسی یکی از تجهیزات بسیار مهم و کاربردی در شستشوی ظروف در مشاغلی است که به دلیل کمبود وقت امکان شستشوی تعداد زیادی از ظروف در زمانی اندک غیر ممکن بنظر می رسد. بطور مثال در رستورانها و تالارهای عروسی به دلیل تعدد مشتری و کثیف شدن تعداد زیادی ظرف نیاز به نیروی کار زیاد و مصرف مقدار فراوانی آب و مواد شوینده خواهد بود. لذا به صرفه است که با تهیه یک ماشین ظرفشویی با کیفیت، مانع از هدر رفتن نیرو و انرژی شد.

خرید این دستگاه از نمایندگی های مجاز شما را در راه اندازی صحیح آن کمک خواهد کرد. هیچگاه به طور خودسرانه به نصب و راه اندازی آن مبادرت نکنید. بسیار ضروری است که برای نصب ماشین ظرفشویی زانوسی از یک فرد واجد شرایط و متخصص استفاده کنید تا هم مراحل نصب بطور صحیح انجام شود و هم در صورت نیاز کاربردهای ضروری آن آموزش داده شود و همچنین کارت گارانتی محصول توسط نمایندگی پر شده تا در زمان مورد نیاز یا خرابی بتوان از آن استفاده کرد.

اولین مرحله راه اندازی دستگاه انتخاب جای مناسب برای آن است. بهتر آن است که در جایی استقرار یابد که احتمال برق گرفتگی وجود نداشته باشد. همچنین فضای مناسب برای ورود و خروج سبدهای ظروف به راحتی امکان پذیر باشد. بعد از اینکه دو شاخه دستگاه به پریز برق وصل شد شیر اصلی ماشین ظرفشویی زانوسی را باز کرده و دستگاه را با فشردن دکمه روشن نمایید.

سپس ظروف در سبدهای شستشو چیده شوند بطوری که در زمان شستشو جابجا نشوند. پس از جاگذاری صحیح سبدها درب دستگاه را بسته و با انتخاب کلید مناسب برای شستشو، دستگاه وارد مرحله شستشوی ظروف می شود.  پس از پایان مرحله شستشو و صدای اعلان دستگاه و نمایش عبارت END در صفحه نمایش آن، درب ماشین ظرفشویی زانوسی باز می شود. در زمان شستشو به هیچ عنوان به خاموش کردن دستگاه و تغییر برنامه شستشو اقدام نکرده و اجازه دهید تا مرحله ی شستشوی انتخابی تا پایان کامل مراحل آبکشی و ظاهر شدن عبارت END در صفحه نمایش ادامه پیدا کند. قطع کردن مرحله ی شستشو قبل از زمان اتمام ، به مرور سبب کاهش عمر دستگاه خواهد شد.

ماشین ظرفشویی زانوسی با بدنه استیل ضد زنگ و مقاوم

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

نکات ایمنی:

برای عمر طولانی تر ماشین ظرفشویی زانوسی چنانچه مجبور به استفاده مکرر و پشت سر هم از آن هستید به ازا هر 15 دقیقه کار باید دستگاه یک دور خالی، دوره شستشو را انجام دهد.

توجه به این نکته که غیر از مواد شوینده مجاز از هیچ ماده شوینده دیگری برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی زانوسی استفاده نکنید، بسیار حائز اهمیت است چرا که مواد شوینده مخصوص برای همین دستگاه و با توجه به عملکرد و کارکرد قطعات آن تولید شده است.

برنامه ی شستشوی دستگاه را در زمان کار به هیچ وجه قطع نکنید و اجازه دهید تا مرحله ی شستشو با همان برنامه ی اعمال شده به پایان برسد و عبارت END روی صفحه نمایش ظاهر شود و پس از پایان کامل برنامه شستشو اقدام به باز کردن درب و خروج ظروف بگیرید.

بعد از اتمام کار روزانه شیر آب را کامل بسته و پریز برق را جدا نمایید.  سپس اقدام به تمیز کردن متعلقات داخلی آن نمایید. برای نظافت بدنه ی خارجی ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی از دستمال و الکل و یا محلول مخصوص پاک کننده ی استیل بهره ببرید.

چنانچه فشار آب کم شده است یا آب قطع شد از روشن کردن ماشین ظرفشویی زانوسی اجتناب کنید.

برای تمیزی و نظافت ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی هرگز از وسایل تیز استفاده نکنید چرا که سبب ایجاد خش، پارگی و آسیب به قطعات آن خواهد شد.

چنانچه می خواهید دستگاه شما عمر طولانی تری داشته باشد توصیه می شود از سختی گیر جهت آب ورودی استفاده کنید. مواد حلال را در دستگاه قرار ندهید چون احتمال انفجار وجود دارد.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

نحوه استفاده از مواد شوینده در ماشین ظرفشویی زانوسی:

برای عمر طولانی ماشین ظرفشویی زانوسی از پودرهای مخصوص استفاده شود.

استفاده از مواد شوینده ای که به صورت پودر، مایع یا قرص هستند و مختص این دستگاه تولید شده اند از طرف سازنده به شما توصیه می شود، بهترین راه برای دوام و عمر طولانی دستگاه می باشد. پودر های مخصوص ماشین ظرفشویی زانوسی صنعتی ایتالیا با مواد اولیه با کیفیت مطلوب، شوینده ای با فرمولاسیون پیشرفته، رایحه ای دلپذیر، کف کنترل شده و با قدرت پاک کنندگی بالا مناسب و محافظ ظروف در بازار موجود می باشند. در زمان خرید مواد شوینده توجه شود که از مواد شوینده فیک و بی کیفیت خریداری نکنید. بهتر آن است که از نمایندگی های رسمی اقدام به خرید مواد شوینده با کیفیت نمایید. پودرهای مخصوص ماشین ظرفشویی زانوسی آنزیم دار است که کمک می کند تا چربی های ظروف و لکه های سخت را با قدرت بالایی از بین برده و در نتیجه به درخشندگی ظروف می انجامد.

تعمیر , سرویس دهی و نصب ماشین ظرفشویی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

در ماشین ظرفشویی زانوسی محفظه ای مخصوص برای اضافه کردن مواد شوینده وجود دارد. توجه شود که نیازی نیست تا محفظه به طور کامل پر شود. اگر برای شستشوی ظروف از برنامه ی پیش شستشو بهره می برید، مواد شوینده را بیشتر در مخزن این برنامه قرار دهید.

از قرص های شوینده حاوی مواد شوینده و کمک شوینده نیز برای بهتر شسته شدن ظروف استفاده نمایید.

در زمان مصرف قرص های شوینده حتما به دستورالعمل های سازنده دستگاه توجه کامل نمایید.

استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی زانوسی سبب میشود تا در زمان شستشوی فشار قوی، خش بر روی ظروف ایجاد نشود. نیازی نیست ظرف نمک را پر کنید.

تمام بسته های مواد شوینده را در جای امن و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

استفاده از قرص های شوینده برای درخشندگی و لکه گیری بهتر ظروف

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

تعمیر , نصب (راه اندازی) و سرویس دهی ماشین ظرفشویی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی زانوسی:

برای استفاده صحیح و کاربردی تر این محصول و حداکثر استفاده از توانمندی های ماشین ظرفشویی زانوسی باید به قابلیت ها و امکانات آن مشرف بود. دانستن کلمات حک شده روی ماشین ظرفشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که  هر برندی دارای تفاوتهای معنایی کم و بیش مختلفی است. قبل از استفاده از آن بهتر است که کارکرد و معنای هر کدام را بدانید و با توجه به آنها برنامه ی مورد نظر خود را برای شستشوی ظروف مختلف به راحتی انتخاب کنید.

راهنمای کامل دکمه های روی ماشین ظرفشویی زانوسی:

دکمه های درج شده بر روی ماشین ظرفشویی زانوسی در مدل های متفاوت کمی با هم فرق دارند اما در کل می توان به معنای برخی از آنها به طور اختصار اشاره کرد. برای استفاده ی بهتر از دکمه ها و برنامه های ماشین ظرفشویی زانوسی مطالعه کردن بروشور محصول کمک شایان توجهی خواهد کرد.

دکمه Off/ 0n  : از این دکمه برای روشن و خاموش کردن و ریست دستگاه استفاده می باشد

دکمه Start/ pause  : با فشردن این دکمه می توان برنامه ی شستشو یا توقف در برنامه های شستشو استفاده کرد

دکمه Program : این دکمه برای انتخاب برنامه های شستشو می باشد و با توجه به میزان کثیفی ظروف یکی از برنامه های شستشو را انتخاب نمایید.

دکمه  Half Load : استفاده از این دکمه برای زمانی است که از نیمی از ظرفیت ماشین ظرفشویی زانوسی برای شستشو  بهره می برید.

دکمه Display : این دکمه مربوط به صفحه ی نمایشگر دستگاه است که اطلاعات وارد شده  اعم از تایم و ارورها بر روی آن نمایش داده می شود.

دکمه Normal : با فشردن این دکمه ظروفی که چربی معمولی دارند شسته و آبکشی می شوند.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

ماشین ظرفشویی زانوسی دارای برنامه های شستشوی متنوعی است:

دکمه Eco :  استفاده از این دکمه برای صرفه جویی در مصرف آب و برق می باشد که در صورت تمایل می توانید در دستور برنامه ی شستشوی خود بگنجانید. در این برنامه با کاهش مصرف انرژی، هزینه ی آن را به حداقل می رساند.

دکمه Glass :  این برنامه مختص ظروف شیشه ای و کریستال می باشد. این ظروف به دمای بالا حساس بوده و هرگز از دمای Heavy برای شستشوی این ظروف استفاده نکنید چرا که امکان آسیب رسیدن به ظروف وجود دارد. این برنامه جهت شستشوی ظروف با چربی متوسط است.

دکمه Heavy  : چنانچه ظروف دارای چربی بالا باشند باید از این برنامه شستشو بهره ببرید چرا که آب داغ باعث از بین رفتن چربی ها و شفافیت و درخشندگی ظروف می شود. به دلیل این قابلیت منحصر به فرد می توان برای شستشوی ماهی تابه ها و قابلمه ها نیز از این برنامه کاربردی بهره برد.

دکمه Pre wash : چنانچه ظروف شما دارای چربی بالایی هستند با انتخاب این دکمه از برنامه پرو واش برای از بین رفتن چربی ها استفاده نمایید.

دکمه Minutes 30 : از آنجا که انتخاب این برنامه باعث می شود تا در مدت زمان 30 دقیقه ظروف را پاکیزه تحویل بگیرید پس مخصوص ظرف هایی با چربی کم می باشد.

دکمه Rinse : در این برنامه بقایای مواد غذایی از روی ظروف بطور کامل شسته و برطرف می شوند. در این برنامه نیازی به اضافه کردن مواد شوینده نیست.

دقت به این نکته ضروری می باشد که پس از اتمام یک برنامه به طور کامل باید انتخاب برنامه ی شستشوی دیگری را به دستگاه اعمال کرد.

انتخاب برنامه ی شستشوی مناسب با آلودگی ظروف سبب شستشوی با کیفیتی خواهد بود

ارورهای ماشین ظرفشویی زانوسی:

ماشین ظرفشویی یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه به شمار می رود که امروزه در مدل های متنوعی تولید می شوند. ماشین ظرفشویی زانوسی از بهترین قطعات و بیشترین تکنولوژی برخوردار است اما از آنجا که روزانه چندین نوبت از آن استفاده می شود ممکن است دچار مشکل شود. اگر از ماشین ظرفشویی زانوسی سری  DE استفاده کرده باشید ممکن است که در زمان استفاده از برنامه ها بر روی نمایشگر ماشین ارور هایی نمایش داده شود. با دانستن برخی از آنها می توان به راحتی مشکل را حل کرد. در صورتی که با روش های گفته شده ارور مجدد تکرار شود به شما پیشنهاد می کنیم برای رفع اشکال دستگاه حتما با امداد های رسمی محصول تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت تعمیرکار متخصص برای رفع عیوب آن به محل اعزام شود.

کدهای ارور خطا در ماشین ظرفشویی زانوسی سری DE:

ارور/  AL5 در ماشین ظرفشویی زانوسی مربوط به پر نشدن آب می باشد که نشانگر فاز شستشو شروع به چشمک زدن می کند. برای حل این خطا ابتدا بررسی شود که شیر آب ماشین ظرفشویی زانوسی باز است. سپس اطمینان حاصل کنید که شیلنگ ورودی دستگاه خم یا پیچیدگی نداشته باشد. در مرحله سوم بررسی شود فیلتر شیلنگ به علت رسوب گرفتگی یا مواد غذایی و چربی مسدود نشده باشد.

پس از بررسی نکات یاد شده مجدد دستگاه را روشن نمایید چنانچه این خطا را مجددا دریافت کردید حتما با نمایندگی مجاز ارتباط برقرار کنید.

ارور AL6 / با پدیدار شدن این خطا در ماشین ظرفشویی زانوسی به احتمال زیاد ماشین تخلیه نمی شود و چراغ نشانگر خشک کن شروع به چشمک زدن می کند. برای مرتفع شدن این مسئله شیلنگ تخلیه باید بررسی شود تا از هر گونه پیچیدگی، له شدگی یا خمیدگی آن اطمینان حاصل شود. سینک ظرفشویی بررسی شود که مواد غذایی یا چربی سبب مسدود شدن آن نشده باشد. خروجی شیلنگ تخلیه بررسی شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

پس از بررسی و رفع اشکالات احتمالی گفته شده ماشین ظرفشویی زانوسی را روشن کرده و چنانچه مجددا این ارور را دریافت کردید با پشتیبان مجاز محصول تماس بگیرید.ارور AL4 /  در زمان دریافت این ارور چراغ چشمک زن فاز شستشو و خشک کن چشمک میزند و به محض دریافت آن با نمایندگی مجاز تماس حاصل فرمایید.ارورهای AL1  / AL2 /  AL3 /  AL7 / AL8   / در این ارورها یک یا چند چراغ نشانگر در ماشین ظرفشویی زانوسی چشمک میزنند. به محض دریافت هر یک از ارورهای گفته شده به سرعت ماشین ظرفشویی را خاموش کرده و مجدد برنامه شستشوی انتخابی را روشن نمایید. چنانچه مجددا هر یک از این ارورها بر روی نمایشگر صفحه دستگاه ظاهر شد با نمایندگی مجاز محصول تماس بگیرید.

کدهای خطا ماشین ظرفشویی زانوسی مدل های ZDI / ZDTS/ DX:

ارور شما 1 در ماشین ظرفشویی زانوسی مدل های گفته شد: مربوط به مسدود شدن فیلتر یا بسته شدن شیر آب و یا بسته بودن شیر ظرفشویی می باشد. با بررسی آنها و باز کردن مسیر آب در لوله ها و فیلتر این عیب رفع خواهد شد.

ارور شماره 2 ماشین ظرفشویی زانوسی: برای رفع این خطا شیر سینک بررسی شود و از باز بودن مسیر شیلنگ تخلیه اطمینان حاصل شود.

در اغلب خطا ها و ارورهای ماشین ظرفشویی زانوسی به دلیل گرفتگی یا مسدود شدن شیلنگ ها و راههای ورود یا تخلیه می باشد که در صورت رفع انسداد و از بین بردن چربی ها به راحتی به چرخه ی شستشوی خود باز می گردد. توصیه می شود قبل از هربار شستشو از اتصالات برق، بسته بودن کامل درب ماشین و سالم بودن شیلنگ ها اطمینان حاصل شود.ماشین های ظرفشویی زانوسی با پارچه و محلول الکل و یا محلول های مخصوص استیل نظافت شوند.

سرویس دهی , نصب (راه اندازی) و تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

فیلترینگ آب:

پس از پایان چرخه شستشو معمولا لکه هایی روی ظروف به جا می ماند. وجود فیلترینگ باعث شده تا آب تمیز وارد سیستم شستشوی دستگاه شود و با حالت چرخشی لکه ها و چربی ها را براحتی از سطح ظروف می زداید. حالت چرخشی آب بر روی ظروف باعث می شود تا مواد شوینده ی کمتری در هر بار چرخه شستشو مصرف شود.

امکانات جانبی:

امکانات جانبی ماشین های ظرفشویی نسبت به برند و مدل آن متفاوت است. مصرف کننده با توجه به تعداد نفرات، مقدار استفاده از دستگاه در هر روز و انتظارات خود، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب می نماید. مثلا در ماشین ظرفشویی زانوسی بازوهایی در آن تعبیه شده که به راحتی می توان ظروف را از داخل سبدها جابجا  کرد.

تمیز کردن ماشین ظرفشویی زانوسی:

   تمیز کردن ماشین ظرفشویی زانوسی یکی از حائز اهمیت ترین نکاتی است که سبب می شود تا چرخه شستشو با کیفیت بهتری انجام شود. همچنین اینکار باعث می شود تا فیلتر و شیلنگ های ورود و تخلیه ی آب و مواد شویند دچار گرفتگی نشوند  و به عمر طولانی تر دستگاه کمک شایانی میکند.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

نکات مفید برای کارکرد بهتر ماشین ظرفشویی زانوسی:

  • ماشین ظرفشویی زانوسی را در حد ظرفیت مجاز پر کنید. قرار دادن ظروف کمتر از حد مجاز هم به دستگاه صدمه وارد می کند و کمتر بودن ظروف سبب مصرف کمتر آب و مواد شوینده نخواهد شد.
  • وجود ظروف به حد مجاز سبب گردش آب کافی در میان قفسه ها و ظروف شده و باعث می شود ظروف بهتر شسته شوند.
  • از روشن کردن ماشین ظرفشویی زانوسی در زمان اوج مصرف اجتناب کنید.
  • برنامه شستشوی ظروف با توجه به کثیفی آنها انتخاب شود

به مقدار ظرفیت دستگاه ظروف را در سبدهای شستشو قرار دهید تا سبب عمر طولانی دستگاه و کیفیت مطلوب شستشو باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی
  • فیلتر ماشین ظرفشویی زانوسی مرتبا تمیز شود تا چربی ها مانع کارکرد مطلوب آن نشود
  • در صورت پوسیدگی و خرابی لاستیک درب سریعا برای تعویض آن اقدام نمایید
  • هر گونه نشتی در دستگاه را سریعا رفع کنید
  • برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی زانوسی از دستمال هایی که آب را در خود نگه نمی دارند، استفاده کنید
  • قبل از انتقال ظروف به ماشین ظرفشویی زانوسی حتما آلودگی ها و باقی مانده مواد غذایی را از روی آنها پاک کنید.
  • غذاهای چسبیده به کف تابه ها و قابلمه ها را با آب داغ نرم کنید و سپس در ماشین قرار دهید.
  • مطمئن شوید قاشق و چنگال ها در جای مناسبی قرار گرفته و در ظرفهای دیگر قلاب نشده باشند.
  • ظروف کریستالی به دلیل حساس بودن، در قفسه ای جدا و بدون تماس با ظروف دیگر قرار گیرند.
  • آیتم های حساس در قفسه بالا قرار گیرند
  • دقت نمایید که چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی به گونه ای باشد که آنها حرکت نکنند
  • قبل از روشن کردن دستگاه از بسته بودن کامل درب ماشین اطمینان حاصل کنید
  • بهتر آن است که ماشین ظرفشویی زانوسی دور از یخچال قرار گیرد چرا که در زمان شستشو حرارت تولید میکند.
  • هر چند وقت، توری پایین ماشین ظرفشویی را باز کرده و بشویید تا ذراتی که در آن گیر کرده، جدا کنید تا دستگاه عملکرد مطلوبی ارائه دهد.

نکات مهم در زمان خرید ماشین ظرفشویی:

قبل از خرید ماشین لباسشویی باید مشخص شود برای چه تعداد نفر این ماشین ظرفشویی استفاده خواهد شد. چهار نفره، شش نفره، هشت نفره یا دوازده نفره. سپس فضای لازم و متناسب با سایز ماشین ظرفشویی

انتخاب شود. برای تعداد زیر هشت نفر می توان از ماشین ظرفشویی رومیزی که سبک هستند و فضای کمی را اشغال می کنند؛ استفاده کرد. مدل مبله هم بین هشت تا چهارده نفره می باشد. برخی از ماشین های ظرفشویی از مخزن های پلاستیکی با دوام استفاده می کنند و برخی دیگر دارای مخزن استیل ضد زنگ هستند. به طور حتم مخزن های استیل ضد زنگ دوام و عمر طولانی تر دارند. برخی از ماشین های ظرفشویی برای راحتی خرده غذاها را به شکل آسیاب شده از بخش تخلیه ی دستگاه خارج می کنند در این مدل دیگر نیازی به تمیز کردن همیشگی دستگاه نیست.

سبدهای شستشوی جدا شونده برای جابجایی راحت ظروف پیش بینی شده است.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

به برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی انتخابی خود دقت کنید. مطمئن شوید دارای سیستم هوشمند ایمنی، سیستم شستشوی میوه، جلوگیری از نشت آب و … باشد. قابلیت شستشو با آب سرد در ماشین های ظرفشویی امکان شستشوی میوه و سبزیجات را فراهم می کند چرا که باعث جلوگیری از پلاسیدگی آنها می شود. در صورتی که سبد ظروف در ماشین ظرفشویی دارای بازوهای متحرک یا ریل باشد این امکان را فراهم می آورد که ظروف را راحت تر در آن جابجا نمایید. حتی در برخی از دستگاه ها به راحتی می توان سبد ظروف را از محفظه ی دستگاه خارج کرد و پس از چیدن ظروف یا برداشتن ظروف شسته شده، آنرا مجدد در محفظه قرار داد. برخی از ماشین های ظرفشویی دارای سیستم براق کننده نیز می باشند که مواد براق کننده در مرحله ی پایانی آبکشی اضافه شده و سبب درخشندگی ظروف خواهد شد. این سیستم بیشتر در مورد ظروف کریستال و چینی مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه ریست کردن دستگاه:

ریست کردن دستگاه زمانی لازم است که عملکرد ماشین ظرفشویی زانوسی دچار اختلال شود و با ریست کردن آن به تنظیمات ابتدایی خود باز می گردد. عملیات ریست کردن ماشین ظرفشویی زانوسی بسته به نوع و مدل آن ممکن است کمی با هم متفاوت باشد اما در کل برای ریست کردن آن ابتدا  سیم برق دستگاه را بمدت 15 دقیقه از برق کشیده و سپس آن را مجدد به پریز برق متصل نمایید. پس از این کار ماشین ظرفشویی آماده است تا با انتخاب برنامه ی شستشو شروع به کار نماید.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی زانوسی:

تولید کنندگان ماشین ظرفشویی زانوسی تلاش کرده اند تا با بهره بردن از قطعات با کیفیت و مقاوم ، شرایطی را فراهم کنند تا کمتر نیاز به تعمیر آن باشد. محصول خریداری شده شما کاملا تحت پوشش زانوسی کار می باشد لذا در موقع بوجود آمدن مشکل در ماشین ظرفشویی زانوسی برای راحتی خیال نسبت به اقدامات صحیح و تعمیر یا تعویض قطعات با بالاترین کیفیت توسط متخصصین حرفه ای حتما به سایت زانوسی کار مراجعه نمایید.

شما می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها با یک تماس درخواست تکنسین ماهر نمایید تا در اسرع وقت به محل شما برای نصب، سرویس یا تعمیرات ماشین ظرفشویی زانوسی حضور یابند. خدمات و سرویس دهی در محل بسیار مقرون به صرفه است چرا که بدون جابجایی و آسیب احتمالی در جابجایی به دستگاه شما صورت می گیرد. درخواست تعمیر از زانوسی کار مزایایی از قبیل: سرعت عمل در مراجعه، تکنسین ماهر و متخصص با سابقه کار طولانی و درخشان، تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی، ضمانت نامه و گارانتی قطعات و استفاده از قطعات فابریک و اورجینال را به همراه دارد.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی با کارشناسان زانوسی کار تماس حاصل فرمایید.