چرا تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی خود را به ما بسپارید؟

null

تعمیر در محل

پس از تماس شما و ثبت سفارش , کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور پیدا کرده و اقدام به حل مشکل دستگاه شما میکنند….

پشتیبانی مداوم

کارشناسان مجموعه زانوسی کار بصورت پیوسته از طریق راه های ارتباطی گوناگون آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند…

پرداخت در محل

ما قبل از حضور در محل و حل مشکل دستگاه شما هیچ وجهی از شما دریافت نمیکنیم و تمامی مبلغ در محل و پس از انجام وظیفه دریافت میگردد.
تعمیر لوازم خانگی

نصب و تعمیرات ماشین لباسشویی زانوسی در تهران

جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

زانوسی یکی دیگر از برندهایی است که به ساخت ماشین های لباسشویی می پردازد. این برند در سال 1916 میلادی به ساخت لوازم خانگی پرداخت و با گذشت زمان حتی توانست محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کند.امروزه ماشین لباسشویی زانوسی در ایران مشهور است و افراد زیادی آن را تهیه می کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

چرا ماشین لباسشویی زانوسی؟

طبق نظرسنجی های صورت گرفته در بین مردم، دلیل استفاده مصرف کنندگان از ماشین لباسشویی زانوسی، قدرت این وسیله می باشد. یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر این وسیله، کاربرد و استفاده آسان از آن می باشد که افراد را به خود جذب می کند.این ماشین لباسشویی با تکنولوژی های روز دنیا جلو آمده است و نسبت به سایر برندها برتری هایی را کسب کرده است. البته این موضوع به این معنا نیست که ماشین لباسشویی زانوسی خراب نمی شود و تا ابد برای شما مثل ساعت کار کند. هر وسیله برقی روزی به تعمیر می آید و مشکل ایجاد شده باید به دست یک متخصص حل شود.

نصب ماشین لباسشویی زانوسی

یکی از مهم ترین مسئله هایی که در صورت رعایت نکردن ممکن است شما را به مشکل بیندازد، نصب نادرست و غیرحرفه ای ماشین لباسشویی زانوسی می باشد. البته جالب است بدانید که این مسئله تنها برای این دستگاه نمی باشد و برای نصب تمامی وسایل برقی خانه خود باید از یک تکنسین حرفه ای کمک بگیرید. چرا که او به شما کمک می کند تا وسیله برقی خود را با رعایت تمامی اصول فنی نصب نمایید تا در آینده دچار مشکل نشوید.شاید مواردی را با چشم خود دیده اید که برای صرفه جویی در هزینه ها، خود دست به کار شده اند و وسیله برقی خود را نصب کرده اند. اما پس از مدتی، وسیله مورد نظر دچار مشکل می شود. در این صورت است که نمایندگی نیز مسئولیت وسیله خراب شده را به عهده نمی گیرد و با این کار باید چندین برابر هزینه کنند تا دستگاهشان تعمیر شود.

 

مشکلات ماشین لباسشویی زانوسی

در صورتی که از ماشین لباسشویی زانوسی استفاده می کنید باید بدانید که اگر مشکلات ریزی در لباسشویی خود احساس کردید حتما تعمیر آن را انجام دهید. چرا که این مشکلات ریز ممکن است به تدریج بزرگ و بزرگ تر شوند و به سیستم فنی وسیله آسیب های جدی وارد کنند.

مشکلات متداولی که بیشتر برای ماشین لباسشویی زانوسی وجود دارند به صورت زیر می باشد:

  1. آب گیری کردن ماشین به روش نادرست
  2. مشکلات تسمه، دیگ و دینام
  3. مشکلات پمپ دستگاه
  4. برق داشتن اسکلت
  5. ایجاد مشکل در برد دستگاه
  6. وجود نشتی آب
  7. لرزش بیش از اندازه و صدا
  8. مشکل قفل درب
  9. و …

شما عزیزان باید برای تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی خود و در صورتی که هر یک از مشکلات بالا را مشاهده کردید، حتما به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای باشید. چرا که در غیر این صورت نه تنها مشکل وسیله تان حل نمی شود بلکه ممکن است مشکلات دیگری نیز مشکلات قبلی آن اضافه شود.

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

در صورتی که از بابت سپردن ماشین لباسشویی خود به دیگران نگران هستید و در حالت کلی به آن مجموعه اعتماد ندارید، بهتر است که به گواهینامه های آن شرکت توجه کنید و از آن ها درخواست کنید که گواهینامه های خود را در اختیار شما قرار دهند. در این صورت راحت تر می توانید به آن ها اعتماد کنید و از این لحاظ مشکلی برای شما پیش نمی آید.

تعمیر , نصب (راه اندازی) و سرویس دهی ماشین لباسشویی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

مراحل تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر کردن وسایل برقی باید بتواند مراحلی را طی کند. اولین مرحله ای که برای تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی وجود دارد این است که عیب یابی به درستی انجام شود. با این کار نصف تعمیر انجام شده است و فرد می داند که مشکل ماشین دقیقا از کجا نشات می گیرد و برای حل آن چه مقدار هزینه و زمان باید مصرف شود.

پس از اینکه مرحله عیب یابی به اتمام رسد، باید قطعه خراب شده را تعمیر و یا تعویض کرد. یک تعمیرکار حرفه ای ماشین لباسشویی زانوسی به درستی بین تعمیر قطعه و یا تعویض آن انتخاب می کند و این را می داند که کدام از یک از این کارها برای آن قطعه مناسب تر و به صرفه تر می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی در خانه

در این بخش می خواهیم ایرادهایی که معمولا به آن برخورد خواهید کرد را به شما عزیزان توضیح دهیم. این مشکلات به طوری است که خود شما می توانید آن ها را به راحتی حل نمایید. پس با ما همراه باشید.

  1. زمانی که ماشین لباسشویی تان خاموش است اما در آن آب جمع می شود باید بدانید که شیر ماشین لباسشویی زانوسی خراب شده است و باید آن را تعویض کنید.
  2. در صورتی که آب در ماشین لباسشویی به خوبی تخلیه نمی شود، ممکن است پمپ تخلیه مشکل پیدا کرده باشد. همچنین ممکن است تایمر یا برد مخصوص ماشین، دستور تخلیه آب را ندهد. در این صورت باید با یک تعمیرکار حرفه ای ارتباط بگیرید تا برد را برایتان تعمیر و یا تعویض نمایند.
  3. در صورتی که ماشین لباسشویی زانوسی شما دچار لرزش شده است و صدایی شبیه به گذشته ندارد باید بدانید که پایه های زیرین آن را تنظیم نمایید. شاید هم کمک های وسیله دچار خرابی شده اند. همچنین ممکن است که بلبرینگ ماشین خراب شده باشد که در این حالت باید تعمیرکار را خبر نمایید.
  4. اگر ماشین لباسشویی تان روشن نمی گردد باید از درست بودن وسایلی مانند محافظ برق و همچنین پریز برق اطمینان حاصل کنید. البته ممکن است که میکرو سوییچ دستگاه دچار مشکل شده باشد یا حتی برد ماشین لباسشویی زانوسی خرابی پیدا کرده باشد. تعمیر برد را به یک تعمیرکار بسپارید و از او بخواهید که این کار را برای شما عزیزان انجام دهد. یکی دیگر از دلایلی که ممکن است باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی شود بار زیاد داخل آن می باشد. گاها سنگین بودن داخل ماشین لباسشویی زانوسی باعث روشن نشدن آن می شود. پس درب لباسشویی خود را باز کنید و از حجم لباس ها بکاهید. اگر این مشکل با انجام این کار حل نشد سعی کنید درب ماشین را بررسی کنید. اگر درب دستگاه به خوبی بسته نشود ماشین شروع به کار نمی کند.
  5. در صورتی که ماشین لباسشویی زانوسی شما دچار آب ریزی می باشد، باید شلنگ هایی که در زیر دیگ تعبیه شده اند را بررسی و در صورت امکان تعویض کنید. البته این آب ریزی ممکن است به شلنگ های ورودی و خروجی مرتبط باشد. احتمال سومی نیز وجود دارد که ما آن را به کاسه نمد، بلبرینگ و دیگ ارتباط می دهیم.
  6. اگر ماشین لباسشویی تان به هیچ عنوان آب را قطع نمی کند سه حالت کلی وجود دارد. در حالت اول مخزن شلنگ هیدروستات مسدود و دچار مشکل شده است. در حالت دوم برد ماشین نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. در حالت سوم خود هیدروستات دچار خرابی شده است و باید آن را درست کرد.
  7. اگر درب ماشین تان خراب شده است و قفل نمی شود می توانید میکروسوییچ را بررسی کنید. همچنین ممکن است مشکل از برد وسیله باشد. یا حتی امکان دارد دستگیره و یا زبانه ماشین لباسشویی زانوسی خراب شده باشد.
  8. اگر درب لباسشویی تان باز نمی شود و قفل کرده است باید با متخصص تعمیرات تماس بگیرید و با زور زدن باعث شکسته شدن درب نشوید. این مشکل ممکن است به دلایل زیر بوجود آمده باشد. اول اینکه شاید دستگیره شکسته است. دوم اینکه ممکن است میکرو سوییچ دچار مشکل شده باشد و یا حتی برد ماشین خراب شده باشد.
  9. در صورتی که خشک کن ماشین لباسشویی زانوسی کار نمی کند باید موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرد.
  • موتور ماشین لباسشویی بررسی شود.
  • برد ماشین لباسشویی خراب است.
  • هیدروستات مخزنش مشکل دارد.
  • پمپ تخلیه نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.
  • اگر آب ماشین لباسشویی گرم نمی شود ممکن است المنت خراب شده باشد. یا حتی امکان دارد که تایمر دچار مشکل شده باشد و نیاز به بررسی داشته باشد.
  • اگر درام به هیچ طریقه ای نمی چرخد، تسمه دستگاه باید چک شود. یا حتی ممکن است برد دستگاه مشکل داشته باشد. همچنین سه نظام ماشین ممکن است شکسته باشد که باید آن را تعویض کرد.
  • اگر ماشین لباسشویی زانوسی شما بعد از چند دقیقه کار کردن خود به خود خاموش می شود، موتور ماشین باید بررسی و تعمیر شود. همچنین ممکن است مشکل از برد ماشین و یا حتی میکرو سوییچ آن باشد.
  • اگر پس از شست و شو، پودر بر روی لباس هایتان باقی می ماند باید بگوییم که این مشکل به دلیل مسدود شدن و یا حتی کمی گرفتگی در لوله آب سرد اتفاق می افتد. همچنین دلیل دوم این مشکل این است که شما از پودر نامناسبی برای شستن لباس های خود استفاده می کنید. البته در صورتی که حتی پودر شما هم پودر خوبی باشد ولی آن را زیاد از حد در مخزن بریزید ممکن است دچار چنین مسئله ای شوید.
  • اگر لباس هایتان پس از شست و شو دچار لک هایی می شوند باید بگوییم که دو حالت کلی وجود دارد. در صورتی که قبل از شستن نیز این لکه ها وجود داشته اند و پس از شست و شو نیز همچنان وجود دارند باید علاوه بر استفاده از پودر شوینده، از حلال نیز استفاده کنید. در این صورت با انجام این کار مشکلتان حل می شود. اما اگر لباس شما قبل از ورود به ماشین لباسشویی زانوسی لک نداشته باشد و پس از شست و شو دارای لک شده باشد می توانیم بگوییم که این مشکل بر اثر نشت روشن از موتور دستگاه اتفاق افتاده است و باعث کثیف شدن لباس های شما شده است.
  • اگر نوار لاستیکی دور درب ماشین لباسشویی زانوسی شما دچار جرم و کثیفی می شود، پس از هر بار شستن لباس هایتان سعی کنید آب اضافه در آن را با یک دستمال مخصوص این کار تمیز کنید. این کار باعث می شود آب در این قسمت نماند و باعث بروز مشکلاتی مانند کپک، بوی بد و کثیفی های چندش آور نشود. اگر دوست ندارید از پارچه استفاده کنید می توانید از پودرهای جرم گیر ماشین لباسشویی تهیه کنید و این کار را با روش راحت تری انجام دهید.

نکات شست و شوی لباس ها در ماشین لباسشویی زانوسی

در ادامه می خواهیم به بررسی چند نکته بسیار کاربردی که در حل مشکلاتتان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد بپردازیم و آن ها را به صورت بسیار مفصل توضیح دهیم.

  1. ساییدن لکه ها را متوقف کنید

بر خلاف تصور عموم و همانطور که از کودکی مشاهده کردیم، هرگاه چیزی بر روی لباس هایمان می ریخت، مادر بزرگوار با بهم مالیدن دو طرف لباس سعی در برطرف نمودن این مشکل داشت. اما امروزه ثابت شده است که این کار نه تنها مشکل را حل نمی کند، بلکه باعث می شود لکه مورد نظر تثبیت شده و کاملا با تار و پود آن آمیخته گردد.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که پس از ایجاد لک در سریع ترین زمان ممکن آن را شست و شو دهید. برای از بین بردن لکه هایی که روی لباس هایتان بوجود آمده است از تکه ای پارچه به رنگ سفید و همچنین ماده شوینده استفاده کنید. به طوری که قدری از مایع را روی پارچه سفید مالیده و در نهایت پارچه را روی لکه بکشید.

  1. جوراب هایتان را خاص بشویید.

نکته مهمی که در خصوص شستن جوراب ها وجود دارد این است که معمولا در هنگام شست و شو، جوراب ها به خوبی شسته نمی شوند. چرا که به علت جثه کوچکشان در بین لباس های دیگر مخفی شده و تمیز نمی شوند. به همین علت باید به شما بگوییم که در هنگام ریختن لباس ها در لباسشویی ابتدا جوراب ها را ریخته و سپس دیگر لباس هایتان را بریزید. در این بین حتما به رنگ جوراب های خود دقت کنید و جوراب هایی که تا به حال نشسته اید را درون لباسشویی نریزید و برای یکبار هم که شده آن را با دست بشویید.

  1. بستن زیپ لباس هایتان را جدی بگیرید

یکی از مسائلی که معمولا رعایت نمی شود و آسیب های زیادی را به دیگر لباس ها وارد می کند، نبستن زیپ لباس ها می باشد. شاید با خود بگویید که باز بودن زیپ ها چه مشکلی برای ما می تواند ایجاد کند؟ زمانی که شما زیپ لباس هایتان را نمی بندید و آن ها را درون ماشین لباسشویی زانوسی می اندازید، باعث نخ کش شدن لباس های دیگر می شوید. همچنین ممکن است زیپ ها زنگ بزنند و باعث لکه افتادن روی لباس های دیگر شوند. به همین علت بهتر است که زیپ لباس های خود را ببندید تا با این کار به حفظ لباس های دیگر تان کمک کنید.

  1. دکمه های لباس خود را نبندید

شاید فکر می کنید که ماشین لباسشویی زانوسی نمی تواند لباس هایی که دکمه های آن ها بسته است را بشوید. اما این موضوع کاملاً اشتباه است. دلیل نبستن دکمه های لباس این است که زمانی که آب بین لباس می رود ممکن است دکمه های آن را شل نماید. همچنین با باز بودن دکمه های لباس فضای داخلی آن نیز راحت تر و بهتر شسته می شود.

سرویس دهی , نصب (راه اندازی) و تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

برنامه های مختلف شستشو در ماشین لباسشویی زانوسی

شما به عنوان دارنده این نوع از ماشین لباسشویی باید بدانید که می توانید با توجه به انتخاب های خود، برنامه های مختلفی را برای شست و شوی لباس هایتان تعریف کنید و لباس ها را با توجه به آن ها بشویید.

ما در ادامه به برنامه هایی که می توانید برای ماشین لباسشویی زانوسی تعریف می کنیم و به شما عزیزان معرفی می نماییم.

  1. برنامه شستن لباس های سفید

این برنامه همانطور که مشخص است برای شست و شوی لباس های سفید از آن ها استفاده می شود.

  1. برنامه شستن لباس های سفید به صورت اقتصادی

این برنامه نیز شبیه به برنامه قبل می باشد اما به طوری است که در هنگام شست و شو از آب و انرژی کمتری استفاده می شود و در مصرف آن ها صرفه جویی می شود.

  1. برنامه شستن سریع لباس ها

از این برنامه در ماشین لباسشویی زانوسی برای شستن لباس های روزانه استفاده می شود. چرا که این برنامه شست و شوی سریع تری را نسبت به دیگر برنامه ها دارد و تنها برای لباس هایی استفاده می شود که کثیفی زیادی ندارند.

  1. برنامه شست و شوی لباس های ظریف

این برنامه نیز برای شستن لباس های ظریف تر از لباس های معمولی به کار برده می شود. از لباس های ظریف تر می توان به لباس خواب و لباس زیر اشاره کرد.

  1. برنامه شست و شوی لباس با پارچه مصنوعی

همانطور که می دانید برخی از لباس ها و پیراهن ها از الیاف مصنوعی ساخته شده اند. به همین دلیل ماشین لباسشویی زانوسی برنامه ای برای شما عزیزان تدارک دیده است تا به راحتی بتوانید این لباس ها را بشویید و سپس از آن ها استفاده کنید.

  1. برنامه شست و شوی لباس های پشمی

ششمین برنامه ای که برای این ماشین لباسشویی تعریف شده است، برنامه شستن لباس های پشمی می باشد که برای شستن این نوع از لباس در نظر گرفته شده است.

  1. برنامه شست و شوی لباس به صورت دستی

از این برنامه برای شستن لباس های حساس استفاده می شود.

  1. برنامه آبکشی لباس های شسته شده

در ماشین لباسشویی زانوسی برای آبکشی لباس ها نیز از یک نوع برنامه به خصوص استفاده می شود.

  1. برنامه شست و شوی لباس ها به صورت مینی

این برنامه یک برنامه شست و شوی کامل لباس است که حجم 2 کیلوگرم را تحمل می کند. دمایی که برای شست و شوی این لباس ها مناسب است 30 درجه می باشد. در این برنامه 30 دقیقه زمان می برد تا لباس ها شسته شود. همچنین پس از شستن لباس ها با این برنامه باید 2 بار لباس ها را آبکشی کرد. دور موتور ماشین لباسشویی زانوسی در این برنامه حدودا 700 بار در دقیقه می باشد.

  1. برنامه زهکشی لباس ها

این برنامه همانطور که از نامش مشخص است برای زهکشی لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در حالت کلی 10 برنامه برای شست و شو در این نوع از ماشین لباسشویی برای شما توضیح داده شد. تمامی این برنامه ها امکانات این ماشین را به شما نشان می دهند که با دیدن آن ها می توانید خرید خود را با توجه به نیازهای خود انجام دهید. قطعا تمامی این امکانات راندمان کاری این ماشین لباسشویی را افزایش می دهند و می توانند برای شما مفید واقع شوند.

قسمت های مختلف پنل ماشین لباسشویی زانوسی

در برد این نوع از ماشین لباسشویی نیز مانند سایر پنل ها مواردی وجود دارد که ما در ادامه می خواهیم به توضیح تمام آن ها بپردازیم. پس اگر تازه عروس هستید و یا حتی به تازگی خرید ماشین لباسشویی زانوسی را انجام داده اید، با ما همراه باشید تا تمامی نکات کار با این ماشین را به شما عزیزان توضیح دهیم.

  1. اولین قسمتی که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند این قسمت است. گزینه 1 حل جاپودری ماشین لباسشویی می باشد.
  2. دومین قسمت چراغی است که شروع یا متوقف بودن ماشین را نشان می دهد.
  3. سومین بخش شامل چراغ هایی است که عملکرد ماشین لباسشویی زانوسی را به نمایش می گذارند.
  4. چهارمین بخش چراغی است که آماده بودن یا نبودن ماشین را برای اجرای برنامه نشان می دهد.
  5. با تغییر این گزینه می توانید هر برنامه ای که می خواهید را به ماشین لباسشویی خود بدهید تا لباس هایتان را با توجه به آن بشوید.
  6. این دکمه نیز نشان دهنده شروع یا متوقف شدن کار شست و شو توسط ماشین می باشد.
  7. دکمه ای که در این قسمت به شما عزیزان نمایش داده می شود، دکمه عملکردها می باشد.
  8. آخرین گزینه ای که روی پنل ماشین لباسشویی زانوسی وجود دارد، چراغ پایان یافتن برنامه از پیش تعریف شده می باشد.

تمامی چراغ هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، تنها زمانی روشن می شوند که دکمه مرتبط با کار آن ها از قبل فشرده شده باشد. در صورتی که بخواهید هر کدام از این چراغ ها را غیر فعال کنید باید همان دکمه را مجددا بفشارید. البته این چراغ های تعبیه شده برای نشان دادن ارورهای دستگاه نیز هستند و این کار را نیز در کنار کار اصلی خود انجام می دهند.

حتما به خاطر داشته باشید که برای حفظ کیفیت و خراب نشدن لباس های خود از برنامه مرتبط با لباس استفاده کنید و در تعریف و انتخاب هر برنامه دقت زیادی به خرج دهید تا هم عمر لباس هایتان افزایش یابد و هم لباس ها راحت تر تمیز شوند.

در صورتی که ماشین لباسشویی زانوسی دارید و در هر موقع از شبانه روز مشکلی در روند کاری آن احساس کردید باید از ابتدای کار خونسردی خود را حفظ کنید و سعی کنید گیج و نگران نشوید.

ابتدا سعی کنید آرامش خود را حفظ کرده و از روی خطایی که بر روی پنل ماشین لباسشویی مشخص شده است، علت خرابی را تشخیص دهید. در صورتی که این امکان برای شما وجود ندارد و خود نمی توانید این کار را انجام دهید، حتما باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید و مشکل ماشین لباسشویی تان را حل کنید.

در صورتی که می خواهید کدهای خطا بر روی پنل ماشین لباسشویی زانوسی را شناسایی کنید و بتوانید مشکل را از این خطاها تشخیص دهید، در ادامه با ما همراه باشید و با مطالعه نکاتی که می خواهیم برای تان ارائه دهیم به علم تان اضافه کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

در صورتی که ماشین لباسشویی زانوسی شما دارای صفحه نمایش ال سی دی باشد می ‌توانید نمایش کد ها را به صورت ۲ عدد دیگر مشاهده کنید. این دو عدد همراه با علامت E نمایش داده می ‌شوند. اما در صورتی که ماشین لباسشویی شما صفحه ال سی دی ندارد باید بدانید که چراغ های روی پنل شما به صورت فلش در خواهند آمد و فلش خواهند زد.

البته در برخی از ماشین لباسشویی ها این اتفاق رخ می دهد که دکمه شروع و توقف به صورت سبز و قرمز در می آید و حالتی بسیار غیر معمولی به خود می گیرد.

در این زمان بهتر است تعداد فلش ها را شمرده و با استفاده از آن ها متوجه خطا شوید. فلش های قرمز نمایش داده شده قسمت اول کد خطا را به شما نشان می دهند و همچنین فلش های سبز شماره دوم را به نمایش می ‌گذارند. مثلاً اگر لباسشویی شما دچار دو فلش قرمز و چهار فلش سبز شده است کد خطایی که ماشین لباسشویی زانوسی به شما نشان می ‌دهد  E24 می ‌باشد که نشان دهنده مشکل در تخلیه آب می باشد.

در صورتی که ماشین لباسشویی شما دارای دکمه روشن و توقف است و در این دکمه چشمک هایی رخ می دهد سپس یک مکس کوچک ایجاد می ‌شود و سپس دوباره چشمک میزند باید بدانید که تعداد فلش ها را بهینه مکس های ایجاد شده شمارش کنید.

تعمیر , سرویس دهی و نصب ماشین لباسشویی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

البته شما باید به این موضوع توجه کنید که کدهای خطا می توانند با توجه به هر ماشین لباسشویی و حتی هر مدلی متفاوت باشند. به همین دلیل است که در زمان خرید ماشین لباسشویی زانوسی حتماً باید دفترچه راهنمایی تان را نگه دارید. چون در ادامه کار به آن احتیاج خواهید داشت و برای کسب اطلاعات بیشتر باید به آن مراجعه کنید. در غیر این صورت دچار مشکلاتی خواهید شد.

ما در ادامه این مقاله به بررسی یک سری از کدهای از پیش تعریف شده خواهیم پرداخت و آن ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

کد E37 و E36 و E35 و E39 مربوط به سوئیچ می ‌باشند و در صورتی که به چنین کدهایی برخورد کردید باید بدانید که این قطعه را چک کنید.

البته ممکن است که خود سوئیچ دچار مشکل نباشد و شلنگ و محفظه آن دچار اختلال شده باشد. حتی ممکن است دچار انسداد شده باشند که این مشکل بسیار مشکل رایج و طبیعی در ماشین لباسشویی می باشد.

کد E35 به خوبی  به شما می گوید که سطح آب در ماشین لباسشویی بسیار بالا می باشد و باید آن را کم کرد. البته اگر مواد شوینده نیز در دستگاه شما بیش از حد معمول رسیده باشد این خطا برای شما به وجود می آید.

پس در حالت کلی اگر به چنین خطاهایی برخورد کردید باید بدانید که قطعه هایی مانند سوئیچ سیم کشی و اتصالات مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهید.

در صورتی که کد خطایی که در ماشین لباسشویی شما دیده شده است با عدد 4 شروع می شود مشکل مرتبط با قفل درب ماشین می باشد.

برای مثال کد 40 نمایش دهنده اختلال در قفل درب می باشد. کد 41 این موضوع را بیان می کند که درب ماشین لباسشویی باز مانده است. کد 43 به نمایش مشکلی در قسمتی از برد ماشین لباسشویی می پردازد و همچنین کد 44 مشکلات را در مدار ماشین لباسشویی و کد 45 به توضیح در خصوص ایجاد خطا بین کنترل اصلی و قفل ماشین می پردازد.

در صورتی که دچار خطای 51 شده اید باید بدانید که موتور ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است. البته نه تمامی موتور شما، بلکه قسمتی از موتور که مسئولیت کنترل سرعت چرخش را به عهده دارد دچار اختلال شده است.

برای تعمیر این کودک باید بدانید که موتور ماشین و همچنین قسمت های اتصالات و سیم کشی آن را مورد بررسی قرار دهید و در صورت امکان آنها را تعمیر کنید

البته برای تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی خود از هر تعمیرکاری استفاده نکنید و سعی کنید یک تعمیر کار را به صورت ثابت انتخاب کرده و از او برای تعمیر دستگاه خود  کمک بگیرید.

تعمیر , سرویس دهی و راه اندازی ماشین لباسشویی زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

چرا که تعمیرکار ثابت شما می داند که دستگاه شما چه مشکلاتی را داشته و از گذشته آن آگاه است پس خیلی راحت ‌تر می‌تواند مشکل را رفع کرده و در صدد آن تلاش نماید.

ارور 52 اروری است که تاکومتر موتور دستگاه دچار مشکل شده است. به همین دلیل این خطا به وجود آمده و برای رفع آن باید با یک تعمیرکار مشورت کرد.

ارور 54 نیز ضروری است که نشان دهنده این موضوع می باشد که برق موتور ماشین لباسشویی زانوسی قطع نمی ‌شود و همچنان برق به موتور می رسد. برای حل این مشکل اتصالات ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید. در صورتی که هیچ گونه مشکلی در این اتصالات یافت نکردید برد ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید.

دلیل ایجاد خطای 61 این است که ماشین لباسشویی شما آب موجود در آن را گرم نمی کند و المنت حرارتی دستگاه دچار مشکل شده است. به همین دلیل این عیب در سراسر دستگاه مشکلاتی را ایجاد می‌ کند که باعث ایجاد خطای 16 می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

دلیل ایجاد خطای 62 نیز این است که آبی که در ماشین لباسشویی شما وجود دارد، بیش از حد گرم شده است که این مشکل معمولاً به علت وجود پنل کنترلی خراب رخ می دهد.

دلیل ایجاد خطای 66 نیز این است که المنت حرارتی دچار مشکل شده است و در اتصالات می تواند خرابی هایی را به بار بیاورد که بهتر است برای حل این مشکلات با تعمیر کار خود تماس گرفته و از او بخواهید که سریعاً به سمت شما حرکت کند.

دلیل ایجاد خطای 71 این است که سنسور دمای دستگاه شما دچار مشکل شده است و این خطا به همین دلیل ایجاد می ‌شود.

برای رفع این دسته از مشکلات باید المنت حرارتی اتصالات سنسور دما حتی سیم کشی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و آن ها را در صورت نیاز حل نمایید.

همانطور که می دانید خطاهایی که با 8 و 9 شروع می شوند مشکلاتی از قبیل مشکلات برنامه نویسی در پنل ماشین لباسشویی زانوسی را به شما نشان می دهند.

این دسته از خطا ها بسیار مهم و حیاتی می باشند و همین دلیل برای رفع آن ها باید با تعمیرکار مخصوص خود تماس بگیرید تا در اسرع وقت آن ها را در کنار خودتان یافت کنید. در غیر اینصورت لباسشویی شما دچار مشکلات دیگری خواهد شد که شاید آن ها را به هیچ عنوان نتوانید در آینده جبران کنید.

خطاهایی که معمولاً در ابتدای آن ها از حروف EB استفاده می شود مشکلاتی را در منبع تغذیه برق دستگاه به ما نشان می ‌دهند. البته اگر بتوانید این موضوع را تشخیص دهید، تقریباً نصف راه را هم پیش رفته اید و به راحتی می توانید آن را حل نمایید.

به طور کلی همیشه به یاد داشته باشید که در هنگام تعویض قطعه های ماشین لباسشویی خود دقت لازم را به کار گرفته و قطعه هایی را خریداری کنید که اصل و اورجینال باشند. در این صورت به احتمال بسیار زیاد خیلی کمتر دچار مشکل خواهید شد و شما بسیار راحت تر می توانید از دستگاه خود استفاده نمایید.

ما در مقاله بالا توانستیم به نکات بسیار ارزشمندی بپردازیم. در این مقاله همچنین به بررسی ارورهای ماشین لباسشویی زانوسی پرداختیم و آن ها را به صورت مفصل برای شما عزیزان توضیح دادیم. به صورتی که اگر با هر کدام از این خطاها مواجه شدید، بتوانید آن ها را تشخیص داده و در صورت امکان خودتان آن ها را رفع کنید و اگر نمی توانید به رفع این مشکلات بپردازید به راحتی با ما تماس گرفته و از ما درخواست کمک کنید. به صورت اینکه تمامی نیروهای متخصص ما آماده کمک رسانی به شما عزیزان هستند تا در صورت امکان بتوانند مشکل شما را در سریع ترین زمان ممکن رفع نموده و در این امر شما را یاری رسانند.

البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که تعمیر ماشین لباسشویی کار ساده و آسانی نیست و تمام مشکلات آن را خودتان نمی توانید حل کنید. حتی اگر خودتان هم بتوانید این مشکل را حل کنید این موضوع به صورت بسیار موقتی اتفاق می افتد و در زمانی طولانی تر چه بسا بدتر برایتان رخ می دهد و شما را مجبور می کند تا هزینه های بالاتری را جهت بهبود این قضیه پرداخت نمایید.

در این مقاله ما همچنین به توضیح و آموزش در خصوص پنل جلویی ماشین لباسشویی زانوسی پرداختیم و تمامی نکته ها و دکمه های این قسمت را توضیح دادیم. حتی برنامه هایی که برای شست و شو می توان از آن ها استفاده کرد را به صورت مفصل بیان کردیم و در این راه شما عزیزان همراه را آگاه ساختیم. به طوری که اگر ماشین لباسشویی زانوسی خود را به تازگی خریداری کرده اید و یا حتی آن را داشته اید اما از برنامه های آن استفاده نمی کرده اید هم اکنون بتوانید آن ها را از هم تفکیک کنید و در صورت نیاز از آن ها بهره مند شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

ما همچنین نکاتی را در خصوص نصب ماشینس لباسشویی به شما عزیزان پیشنهاد کردیم و به شما گوشزد کردیم که در صورت خراب شدن وسایل برقی که خودتان آن ها را نصب کرده اید و تکنسین هیچ کمکی به شما نخواهد کرد و در ادامه کار دچار مشکل خواهید شد. پس بهتر است که از همان اول این کار را نزد متخصص برده و از او بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

شاید تا اینجا با خود فکر کرده اید که برند زانوسی برند معروفی نبوده و به اندازه کافی نتوانسته است نظر مردم را به خود جلب کند. اما باید بدانید که ماشین لباسشویی زانوسی امروزه با دیگر ماشین های لباسشویی در حال رقابت بوده و می‌ خواهد که با ارائه امکانات بهتر و جدیدتر رکورد آن ها را بشکند و موفق تر از آنچه قبلاً بوده است باشد. در این صورت شما نیز به راحتی می توانید به آن ها اعتماد کرده و از آن ها محصولاتی را خریداری نمایید که در طول زندگی بسیار به آن ها نیاز دارید.

درست است که برند ماشین لباسشویی بسیار اهمیت دارد اما باید بدانید که هر چقدر شما برند خوبی را خریداری کنید و برای ماشین لباسشویی خود بیشترین هزینه را بپردازید، روزی ممکن است به یک تعمیر کار نیاز پیدا کنید. چرا که هر چیزی با توجه به قیمتی که بابت آن پرداخت می شود ممکن است چاره مشکل شود.

در این صورت است که شما باید به قیمتی که داده اید توجه کنید و ماشین لباسشویی و هر وسیله برقی دیگری را نزد یک تعمیرکار بی سابقه و بی تجربه نسپارید. چرا که تعمیرکاران با تجربه و خبره با نگاه کردن دقیق به وسیله مورد نظر، می توانند مشکل آن را از هم تشخیص دهند و با این کار کمک زیادی به شما خواهند کرد. چرا که همین جا خدمت شما عرض کردیم که تشخیص خطا می تواند بزرگ ترین لطف برای اصلاح ماشین باشد و با رسیدن به آن شما را از بسیاری از دغدغه ها رهایی بخشد.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش تعمیرات ماشین لباسشویی زانوسی با کارشناسان زانوسی کار تماس حاصل فرمایید.