چرا تعمیر یخچال ساید بای ساید زانوسی خود را به ما بسپارید؟

null

تعمیر در محل

پس از تماس شما و ثبت سفارش , کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور پیدا کرده و اقدام به حل مشکل دستگاه شما میکنند….

پشتیبانی مداوم

کارشناسان مجموعه زانوسی کار بصورت پیوسته از طریق راه های ارتباطی گوناگون آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند…

پرداخت در محل

ما قبل از حضور در محل و حل مشکل دستگاه شما هیچ وجهی از شما دریافت نمیکنیم و تمامی مبلغ در محل و پس از انجام وظیفه دریافت میگردد.
تعمیر لوازم خانگی

نصب و تعمیرات یخچال ساید بای ساید زانوسی در تهران

جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

بعضا به صورت اتفاقی و یا به صورت حادثه ای ممکن است دستگاه های داخل منزل دچار خرابی و یا دچار مشکلاتی شوند که میتواند برای افراد داخل منزل بسیار ازار دهنده و ناراحت کننده باشد .یکی از بیشترین اسیب هایی که میتواند بوجود اید خرابی در یخچال های منزل میباشد که باعث میشود موارد غذایی نیز باعث خرابی شود و این موضوع اصلا خوشایند نمیباشد و برای هر کسی ناراحت کننده است و میتواند سلامت زندگی مارا تحت شعاع قرار دهد و امروز قصد داریم برخی از روش های تعمیر یخچال زانوسی را معرفی نماییم تا بتوانید در کمترین زمان انهارا حل نمایید.

تعمیر , سرویس دهی و نصب یخچال ساید بای ساید زانوسی , جهت دریافت مشاوره , استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

گاز هاي مورد استفاده در یخچال سازي
در یخچال هاي اولیه از گاز آمونیاك NH3 استفاده می شد ولیکن از آنجا که این گاز سمی بوده
ودر بر خورد با اعضاي بدن بالاخص چشم عوارض ناگواري را ایجاد می سازد و همچنین در
ترکیب با رطوبت اثر بسیار مخربی را بر روي فلزاتی چون مس و آلمینیوم گذارده و خاصیت
انفجاري دارد و…به جمیع علل مذکور به تدریج کنار گذارده شد و گازهاي فریون جانشین آن
شد.در انواع یخچال هاي موجود در بازار از گاز فریون 12 استفاده می شودفریون 12
در ترکیب با هوا بی بو بوده و بر روي فلزات اثر مخربی بجاي
نمی گذارد و سمی نیست. در مناطقی که دماي هوا در حدود 60 درجه سانتی گراد است این گاز
سرما سازي بسیار عالی داشته ودر برابر شعله قابل اشتعال نیست.علیرغم محاسن مذکور
استفاده از فریون 12در مقایسه با آمونیاك مقرون بصرفه نبوده و حجم زیادي را نسبت به
آمونیاك اشغال می سازد.معایب فوق از ارزش فریون نمی کاهد،اما پیرو
آخرین بر رسی هاي بعمل آمده فریون ها در تخریب لایه اوزون و ایجاد حالت گلخانه اي در
جو بسیار موثرند از اینرو دانشمندان تمام مساعی خویش را بکار گرفتند تا جانشینی مناسب
براي فریون ها بیابند.در حال حاضر گاز مورد استفاده در یخچال سازي R134A می باشد.
فریون مخصوص کولر هاي گازي فریون 22است . از آنجا که این فریون داراي
هیدروژن است،اثر تخریبی آن در لایه اوزون بمراتب کمتر از فریون 11 و 12 است.

یخچال در حال نشت است
آیا روی کف آشپزخانه آب دارید؟ استخرهایی که در کف داخلی یخچال در حال توسعه هستند چطور؟ تعمیر یخچال های فاقد چربی معمولاً آسان است ، زیرا فقط چند مقصر احتمالی وجود دارد: واشر درب ، تخلیه یخ زدایی و ظرف تخلیه.
واشر درب
واشرهای لاستیکی مانند لاستیک ممکن است در صورت عدم صحیح آب شدن ، در قسمت پایین آب نشت کنند. ابتدا مهر و موم و بخشی از یخچال را که مهر و موم با آب گرم و صابون لمس می کند تمیز کنید. اگر این کار نمی کند ، واشر درب را به طور کامل تعویض کنید.
یخ زدایی را تخلیه کنید
بررسی کنید که آیا تخلیه یخ زدایی که از فریزر خارج می شود مسدود است.
قابلمه پان
ظرف تخلیه ته یخچال ممکن است آنقدر پر از آب باشد که آب شروع به بیرون ریختن کرده است. ظرف تخلیه را از آب پاک کنید. در حالی که ظرف تخلیه را برداشته اید ، آن را با آب گرم و صابون تمیز کنید.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش راه اندازی یخچال ساید بای ساید زانوسی با کارشناسان زانوسی کار تماس حاصل فرمایید.

یخچال زیاد صدا تولید میکند
آیا یخچال شما سر و صدایی ایجاد می کند؟ بله ، یخچال ها صداها را تولید می کنند. انتظارات و طبیعی است که صدای ترد شدن یخ در سطل ذخیره سازی و گاز مبرد در میان خطوط وجود دارد. اما صداهای وزوز ، تند و تیز ، لرزیدن و لرزش طبیعی نیست ، بنابراین این اصلاحات را امتحان کنید:

یخچال را تراز کنید

یخچال و فریزر شما دارای پایه های تسطیحی است که احتمالاً سالها قبل در جای خود قرار گرفته اند. با پیر شدن خانه و کف آشپزخانه ، یخچال و فریزر باید گاهی اوقات دوباره تراز شود. برای چرخاندن پاها از آچار استفاده کنید. توصیه می شود که درها در نیمه باز (45 درجه) بتوانند خود بسته شوند. بنابراین ، پاها را با درب باز کنید و تا نیمه کار باز کنید و تا زمانی که نوسان درب بسته نشود ، تنظیم کنید.
یخچال را روی یک تشک ضد صدا قرار دهید
تشک های مخصوص فوم متراکم را می توانید بصورت آنلاین خریداری کنید که به زیر یخچال می روند و باعث کاهش لرزش هایی می شوند که از پاها روی زمین می گذرد. این رفع به ویژه اگر افرادی که در زیر شما زندگی می کنند از صدای یخچال شکایت دارند بسیار ارزشمند است.
Icemaker را تنظیم کنید
اگر یخچال و فریزر شما هر 10 تا 15 دقیقه صدای وزوز را منتشر می کند ، با هر وزوز فقط در حدود پنج ثانیه ادامه می یابد ، یخ ساز ممکن است در تلاش باشد تا یخ بسازد اما نمی تواند به دلیل خاموش بودن آب باشد. با خاموش کردن دستگاه یخ ساز (با کلید خاموش) یا بالا بردن بازوی سنسور یخ ، وزوز را متوقف کنید. بررسی کنید که شیر منبع تغذیه ، معمولاً در زیر سینک ، روشن شده باشد. همچنین ، پشت یخچال را بررسی کنید تا ببینید آیا خط هنوز به یخچال وصل شده و نشت نمی کند.
جایگزین Grommets فن اواپراتور شوید
می توانید به فن اواپراتور درون محفظه فریزر خود دسترسی پیدا کنید. واحد را از برق بکشید ، سپس همه موارد و قفسه ها را از فریزر خارج کنید. با پیچ گوشتی ، درب ورودی را در پشت فریزر باز کرده و خارج کنید. فن وظیفه توزیع هوا از سیم پیچ ها را برای حفظ درجه حرارت یکنواخت دارد. این فن ممکن است به دلیل فرسودگی یا خراب شدن سوهان های لاستیکی در حال جغجغه باشد. گرمت های ارزان قیمت به صورت آنلاین در دسترس هستند.
یخچال به میزان کافی سرد نمیکند
آیا شیر سریعتر از آنچه که باید خراب می شود؟ وقتی دستتان را روی توری می گذارید ، آنقدر که باید سرد نمی شود؟

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش سرویس دهی یخچال ساید بای ساید زانوسی با کارشناسان زانوسی کار تماس حاصل فرمایید.

تنظیمات دما را تنظیم کنید

اگرچه این اصلاح به نظر واضح است ، اما به یاد داشته باشید که ممکن است به طور تصادفی در دمای بالاتر تنظیم شده باشد. این ترموستات را درون یخچال پیدا خواهید کرد.
واشرهای درب را بازرسی کنید
مهر و موم درب یخچال باید یک مهر و موم کامل ایجاد کند تا در تمام سرما حفظ شود. ابتدا سعی کنید مهر و موم ها را با آب گرم تمیز کنید ، سپس یک لایه نازک از ژله نفتی بمالید. اگر این کار نمی کند ، مهر و موم ها را جایگزین کنید.
انسداد را بررسی کنید
ممکن است وسایل بلند در یخچال یا فریزر قرار گرفته و مانع جریان هوای سرد شود. تمام وسایل بلند را از پشت دور کنید.
سیم پیچ های کندانسور را تمیز کنید
کویل های کندانسور کثیف توانایی خنک کننده واحد شما را کاهش می دهد. برای خانه هایی که حیوانات خانگی دارند یا میزان قابل توجهی از رفت و آمد دارند ، توصیه می شود هر دو یا سه ماه یکبار کویل ها را تمیز کنید. یخچال و فریزر را از دیوار جدا کرده و آن را از برق جدا کنید. مشبک را در پایین ، معمولاً با کشیدن مستقیم به عقب ، جدا کنید. باید لغو شود. از خلا household خانگی یا فروشگاهی استفاده کنید که اتصال آن به اندازه کافی نازک باشد تا به قسمت زیرین برسد. با دقت در اطراف سیم پیچ ها خلاء کنید و پیشرفت خود را با چراغ قوه مشاهده کنید. اگر خیلی شدید فشار بیاورید ، می توانید یک سیم پیچ را از بین ببرید – یک راه حل گران قیمت که به یک تکنسین نیاز دارد.
افزودن موارد بیشتر
یخچال ها و یخچال های فریزر که از نظر مواد غذایی کم هستند (به خصوص ظروف بزرگی مایعات مانند لیوان شیر) نیز خنک نمی شوند و همچنین وسایل بسته بندی شده با وسایل بیشتری باعث سرد شدن و حفظ آن می شوند.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش تعمیر یخچال ساید بای ساید زانوسی با کارشناسان زانوسی کار تماس حاصل فرمایید.